Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Jul 18, 2012

Udah Sampeeee

Biskoti yang dinanti-nantikan sudah tiba. =)

Aku beli 5 balang, baru RM85. Excited punye pasal terus beli sampai 5. Bagi mak mertua Qery satu. Saja la suruh dia rasa. Lepas mak Qery kata sedap sangat.


Terus makan sama-sama dengan mak, mak aku pun kata sedap, abah pun kata sedap, ateh pun kata sedap. malam tu kitorang tengok cite Menu Alam sambil makan biskoti. Dap Dap Dap!


Rangup-rangup sedap dan murah. RM17 je sebalang. Boleh buat kuih raya jugak.

PICTURE HAS BEEN REMOVED

Tetiba muka aku, nak tau tak. Pagi tadi mak aku nampak barang-barang yang mak Qery bagi. Ala yang hadiah dia beli masa gi umrah tu. Tengok LINK ni.

Mak aku tanya,

Mak : Eh ni apa Na?
Aku : Beg
Mak : Sapa bagi siap bertasbih semua ni
Aku : Mak Qery bagi, haritu dia pergi umrah
Mak : Oh dia bagi kat bakal menantu dia la

Der???

Aku : Eii geli la cakap macam tu
Mak : Apa pulak nak geli-geli

Ya Ampunnnnnn...geli okey. belum ada pape kot, takde nak bakal-bakalnye. Uwek. Hahaha! Harini malas gila nak update. Jangan lupa singgah Sepet Shop, sementara telekung budak masih ada. Dan ada beg-beg baru jugak, kbye!

5 comments:

mamafarah4 said...

ececeh..geli konon...kamu suka kan mak kamu kata gitu kan?kan?kan? Qery kan anak sulung, dah tentu2 kamu nnt jadi menantu kesayangan..hehehe

Mymiesein said...

Wahhh best tu... Jadi menantu kesayanganlah nanti..

Irfa said...

malu tapi mahu kekdahnya ;)

sharifah rosidah said...

Hahaha kan mak awak dah perli, suruh Qery cepat masuk meminang kalau dia tak nak aunty masuk meminang awak baru dia kesal nanti

ViccMalarn said...

Kak, mana order biskut tu?