Anak Buah Saya Yang Comel

Aku rasa korang dah tengok kot video ni kat blog Ceera, semalam dia ada update. Ekceli ni masa nak sambut hari abah. Benda ni tak plan, yang dorang plan haritu just kita buat BBQ, makan-makan je. Kek pun takde beli. Tetiba la anak-anak buah aku kata dorang nak buat persembahan.

Dalam 30 minit macam tu jugak la dorang praktis, Si Dadif cakap kat mama dia "Mana kite nak buat persembahan untuk atok la boleh tak". Mamanya on sajaaaaa. Mama dia Kakcik la, Kakcik kan suka bab-bab nyanyi persembahan yang tak malu tak malu sangat ni memang jiwa dia dah. hahaha!

Mula-mula budak2 ni praktis sendiri-sendiri je. Masuk bilik pakteh dia, siap kunci pintu tak bagi orang lain tengok dorang praktis. Mula-mula buat semua suara perlahan sebab malu. Lepas tu Kakcik tak puas hati, Kakcik pulak jadi guru masuk sekali dalam bilik pakteh.Kebetulan Ceera pulak baru sampai. Kan petang tu kat rumah Ceera ada buat befday party Keisha. Malam tu dia lambat sikit la sebab nak kemas-kemas kan.

Perembahan yang selepas di ajar oleh Kakcik ni dia sempat la tengok. Dorang nyanyi lagu Najwa Latif tu. Yang kuatkan radio anda tu..aku pun tak tau lah..huhu! Anak buah aku memang sporting habis kalau bab-bab persembahan. Dah tu ada geng, umur lebih kurang boleh la kan.. Korang boleh tengok sini ye =)


Funny la korang ni, maksu kawen nanti ada beran ke buat persembahan?????????? =P

***********************************************************************

Jangan lupa sihat dengan Shaklee =)
Kalau nak order boleh order dengan Lina ye, hot agen Shaklee
Produk Lulusan dari KKM

Eh jap-jap, sapa yang belum buat bayaran, kalau nak aku poskan harini. sila bank in sebelum jam 2 petang okey, TQ! 

Comments