Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Jul 11, 2012

Kerjalah Iyeee, Kerjalah Iyoooo

Aku kan, kalau takde semangat nak kerja. terus bukak youtube dengar lagu Senario-Kerja. Lepas tu rasa nak lempang Wahid sebab funny sangat, hahaha! Jap, korang kena tengok tau video ni


Lawak gile kot, aku dengan Ceera nyanyi lagi ni kat karaoke tergelak-gelak.

So kalau korang takde semangat nak kerja je, dengar lagu ni eh..KOMPOM semangat terus sambil teringat-ingat muka Wahid, huhu!

Aku suka dengar lagu Senario lama-lama ni, semuanya cute. Takde ke pelawak sekarang ni nak buat lagu macam ni, lagu nasihat-nasihat ni? Asik memasing nak berlakon filem je...Padahal bukan lawak sangat pun. Dulu Jalil Hamid, Salih Yaakob buat lagu pun best kan. Pelawak dulu dengan pelawak sekarang ni lain.. *cecece tetiba emosi kau kenapa?*

Tapi Wahid comel sangat lah, terus minat abang Wahid, tapaham betul.

Lagi satu lagu Cari Tapak



Lagi satu boleh? Hahaha! Lagu best Senario semua aku layan



Eh lupa, lagi satu lagu Senario yang aku suka -Cepat Kaya. Kerjanya tak kerja ni tengok youtube je. Hehe!


Ni semua bisnes MLM la ni, untung atas usaha orang, yang korang ni punya la pung pang pung pang cite ini bagus itu bagus, cari downline, untung memang untung la, tapi pepaham sendiri la ye. Hiks! Jangan percaya bisnes MLM sangat, kawan-kawan aku bisnes MLM, takde sorang pun berjaya, bulan pertama ye la kau pakai kete BMW, bulan ke 5 tak siapa yang tau. Huhu! Berapa kerat je yang berjaya, yang atas kaya la, kau yang kat bawah takat itu je la. Emosi lagi, hahaha! Sukati korang la nak MLM ke, nak LML ke kan..bukan minta duit aku ye tak.kuikuikui!

Tu je la nak share setakat ni, jom la kite kerja... Kerja la iyeeeeee! Kerja la iyooooo!

5 comments:

Cik Cammy Lia said...

memang pon penah da skali terjoin sbb bebal pasal MLM, xpenah tahu kn..last2 terkena...so skrg menanggung la sorg2..org ats2 bukan nk tlg pon.

Riena Haiqal said...

senario la.. heheheh. lama dah tak dengar lagu2 dorang ni.. ((^_^))

sharifah rosidah said...

Ye lah sekarang lagu semua hampeh, dulu2 kalau stress sangat pun aunty suka dengar lagu Salleh yaacob terhibur je rasa terus rasa nak menari nari.

pAri-ParI tErbAng tiNgGi said...

:)

sepet a.k.a zack_u said...

Cik Cammy Lia : Kan, dorang nak duit ayat kemain manis...

Riena Haiqal : Lagu kerja tu paling lawok

sharifah rosidah : Kan, entah pape je lagu sekrang ni...dulu2 lagi best

pAri-ParI tErbAng tiNgGi : Senyum senyum, hehe!