Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Jul 25, 2012

Tersengih-sengih seorang diri

Tadi lepas berbuka, dengar berita. Bukan aku tengok eh. Ni dengar je sementara basuh pinggan tu. Dengar penjawat awam dapat gaji setengah bulan. Ngeh Ngeh Ngeh... Aku yang tersengih-sengih. Padahal aku bukan kerja kerajaan kan... Cepat-cepat basuh pinggan. Terus mesej Qery 

- Kamu dapat separuh gaji eh.. Bestnyeeeee...hikhik!
- Separuh tu awak nak bagi kite eh?
- Jangan tipu eh, kite dengar berita!

Tapi dia tak reply, mungkin dia solat. Takpe. Tunggu....beberapa minit dapat mesej dari Qery, berbunga-bunga hati. Maklum suri rumah macam aku ni memang suka kikis boifren

Q : Yeke?
S : Haah!
Q : Taklehhhhhhhhhh!
S : Alaaaaaaa...duit nafkah lagiiiii!
Q : Tak bolehhhhhhh!
S : Ok Ok Ok Budak kedekutttttt! *Nyampah tak?*
Q : Haaaaaa laaaaaaaaaaa!
S : Eiii, tak baik betul
Q : Bonus ni nak menyimpan, cuma nak beli baju raya tiga pasang je..hikhik!
S : Oit, sama je la kalau camtu..hehe!
Q : Duit ni nak beli ******
S : (Sukeeee)



Korang teka la dia nak beli apa, kahkahkah! Tapi aku memang takkan bgtau la. Kbye!

9 comments:

izzatul . A . A said...

dapat3 teka . cincin kan kan ? hee .

Rozana Razali said...

nk beli cincin, hehe

AyunieSahar said...

Nak belikan cincin ler tu :) ... good2 ..

ibh_sue said...

Hahahaa..tu kompem nak beli cincin tu...(^_^)

PutriesNoora said...

cincin!!

nalsweet said...

cincin!

ceritera-chinta said...

nk beli sepetttt eh nk beli cincin masuk minang heee....

Siti said...

****** = cincin
hihii

Puteri Satu said...

nak beli zuhana laaa... kih kih kih...