Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Jul 31, 2012

Dapat baju baru terus pakai

Kalau macam ni tak sempat raya lah. Habis semua pakai dulu. Hehehe! Aku amik ni kat post laju courier, entah pe ke nama dia. Dah dua kali kena amik kat sini. Besar jugak tempat ni. Qery selalu la datang sini sebab dia nak amik stok jersi dia.

So ini la baru dari FemmeFashion2 u =)

 Kalau tak silap Rm34 kot, lebih kurang la. Qery pelik aku pilih warna orange. Okey nampak gemok gila, Biarkan...

 Qery kata aku dah gemok. Dia cakap pipi dah ada isi. Aku sentap lalu terus ajak timbang kat jusco. Sekali timbang sama je 47. Kahkahkah! Hangin Qery, lepas tu Qery pulak timbang dah turun sekilo. Jadi 79kg. Wah,bannga gila dia, borak-borak dengan aku sambil hidung kembang kempis, terus berbuka makan banyak gila. Naik la 2kg kot lepas tu. Huhu!

Lepas tu mengadu baju tak muat, seluar dah haus. Baju k-Pop tak muat dah. Tak de sapa nak hadiahkan dia baju. Euw! Gemok!

Si gemok yang saya sayang itew. Mesej kawan dia sampai tak layan aku. Sobs... Mentang2 dah turun sekilo. Nak try market lettew

Kalau korang nak beli baju murah-murah dan K-Pop dan korea, hehe, boleh usha-usha baju kat FemmeFashion2u okey =)

Jangan lupa beili beg kat SINI, Kbye!

3 comments:

basid said...

cool

✿dazZdaEng✿ said...

org dah cumel .. pakai pe pon cute jerr :)

sharifah rosidah said...

47kg tu gemok ke, biar betul awak ni.