Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Feb 22, 2013

Tetiba malas

Semalam ingat nak buat tutorial untuk shawl Jameela tu. Yang aku beli banyak warna tu. Ingat tak? Jap aku upload lagi sekali yeah.



Shawl ni panjang dia 2 meter tau. Slalu shawl panjang 1.5 meter je. lepas tu lebar dia tak silap 50cm. Memang best. Lepas tu dia bukan 4 segi. hujung dia bulat. Eh susah la nak terangkan. Korang kena beli shawl yang sama macam aku baru korang tau betapa bestnye. Hehe!

Sebenarnya nak bagitau malas nak update tutorial. Tu je. =P

Kalau pakai shawl biasa, tutorial tu dah lamaaa aku buat. KLIK SINI

6 comments:

Scatty Kinki said...

kat mana ek ada jual shawl tu?

ct fesyen said...

ala sepet ni malas plak nk update:(
rajin la demi pembaca blog awak^_^

Puan Emy said...

u jual ker shawl tu??
cantik la...nak beli ♥

Xilla Chinta said...

sepet, cantik kamu yer mse tung ritue..
da tg0k da full pic kamu tunang, haha..

Xilla Chinta said...

owh, btw..awak kawin bln 5 ea.. =p

pAri-ParI tErbAng tiNgGi said...

sis sepet comel!