Followers

nuffnang

My Blog List

Feb 14, 2013

Serabut

Korang rasa serabut tak? Aku rasaaaaaaaa laaaa.. nak buat cane ni? Huhu!


Kejap, iye memang la aku dengan Qery dah bertunang, habis aku dengan Qery sangatlah geli bila orang panggil encik tunang, cik tunang. Euw!! Tak biasalah...haha!

Pun takde perasaan nak tukar status kat facebook. Gelinyeeeeeee...macam hapee pulak kan. Rasa nak lempang diri sendiri. Kite-kite tau dah la. Kecuali kena paksa dengan Qery. Tapi Qery pun geli jugak kot. haha!


Again, cerita pasal tunang akan menyusul, kena tunggu aku dapat gambar dari fotographer. Taknak la aku update gambar fon. Walaupun fon ada camera 360, hihi!

Semua bersabar tau..

4 comments:

anna hashim said...

kite pun ada jual tudung jugak sepet..tapi kite bisnes kecil kecilan jerk..tak macam kamu da boleh tahap usahawanita :-) amin...mai le singgah belog kite
www.lillyroseshawlcollection.blogspot.com

Shahada Fauzi said...

kite pun takde tukar status bagai kat fesbuk tu walaupun dah tunang..:P

sharifah rosidah said...

Haah lah jangan guna cik tunang, cik tunang....aunty pun gelilah, panggil qery je macam bias...kalau dah kawin lain cerita kan.

Ok kita tunggu entry2 yang akan datang.

Zanira Noh said...

Eeee aku lg geli.
Atam dr dulu kuasa sgt. Nnti dah kawin en suami en suami. Pffftt