Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Feb 19, 2013

Anak buah feberet terkini


Aku suka dengan budak yang umur 1-3 tahun sebab dorang ni comel gilaaaa...yang belum pandai cakap tu. Yang pasti semua anak buah perempuan pernah jadi anak buah feveret la. Sebab setiap kali dorang besar, aku akan tukar anak buah. Pilih yang comel. Dah besar tak comel dah. Huhu!

Sekarang ni ada 2 orang budak comel.  Kenalkan...walaupun semua orang dah kenal pun. Huhu!

Mia Sara


Mia ni memang comel sangat. Suara dah la serak. Lepas tu kalau nampak aku, asikla ter jom jom. Ajak masuk bilik aku sebab nak amik gula2. Dia tau dah mana aku letak gula2.



Mia dengan abangnya, hakim.
 

Mia si pembuli. Hehe!


Dan juga Keisha!!


Homei sangat budak ni.




Kalau dua-dua datang rumah, xtau nak layan mana satu.

Kalau boleh jangan besar2 dah, biar kecik ni je. Hehe!

8 comments:

..:::FIRDAUS@HUDA::.. said...

Nnt besaq sikit dia mula pandai menjawab..tu yg geram...

✿ pink velvet ✿ said...

keisha mmg adorable sgt :)

Aimi Laili said...

comelnya muka serious keisha pakai telekung.

farra8979 said...

alamak... keisha is so cute... ^^

sharifah rosidah said...

Haah dua dua comel...tapi keisha memang dah tau lah sebab selalu bukak blog ceera....keisha ni muka mix sebab tu comel....mia pulak muka melayu asli dan comel jugak.

mama leen said...

hehe memang comel dua2...

Irfa said...

Mmg dedua comel
ank akak thun ni 3 thun ;)

pAri-ParI tErbAng tiNgGi said...

comel!