Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Feb 18, 2013

1 gambar tunang cukup?

Korang boleh terima tak kalau aku tetiba taknak cerita pasal tunang tu? Sebab rasanya dah lama berlalu kan. 

Dengan ini, aku bagi tengok 1 gambar je lagi


Boleh?

Hehe! Mestilaaaaaaaaaaaa tak boleh kannnnn...

Dah janji nak cerita tapi tak cerita pulak. Sebab aku pun belum dapat gambar lagi. Ada yang sampai sekarang mesej suruh cerita cepat. Huhu! Sabar tau...pasti ku cerita jugak akhirnyaaaaa...

Cerita dari A-Z, kesenangan, kesusahan, kebest-an, keperasaan, ke apa lagi. hehe! Semua akan kuceritakan, supaya kepada sapa-sapa yang nak tunang, boleh jadikan guide. Mana tau yang takde adik beradik, anak sulung, ataupun anak tunggal, atapun anak yatim piatu. Tak tau nak tanya sapa. Harap boleh tolong guide korang sikit-sikit.

=)

10 comments:

beta kupu said...

bila tgk gambar tu mmg xpasan sepet pun ade skali.....mintak ampuuuun

NinaAz said...

Gmbat kt pelamin xd keaaa. Hihi

Cik Cammy Lia said...

poyo je sepet ni.hahaha.... :-p

Dayz J said...

alahai comelnya :)

Nurayuni MohdArshad said...

nice gambar tu...tp jangan xcerita lak yer...xsabar dah ni nk tahu...(JANGAN LUPA PADA JANJI2 DITEPATI HUHUHU)

Xilla Chinta said...

sepet ke tue?
mcm izara aishah jerk.. =p

sharifah rosidah said...

Aunty tak kesah kalau nak cerita aunty suka je baca....tapi kalau tak nak cerita aunty faham.....

ct fesyen said...

WAJIB cerita!!
kalau tak siap ko sepet!!
hahahah...
cerita tau nanti^_^

VivicMalarn said...

Alamakkkkk.. Nak gambar lagi pelissss?
Hihi.. Gamba cool gile. Respect kat kak Sepet..

mama leen said...

adoi sepet.... cepat la buh gambar tunang... takde caption pun boleyy