Followers

nuffnang

Feb 5, 2013

Ini kerja korang ye

Semasa aku tengah berbizi-bizi dan bajet bizi di rumah sendiri, aku memang tinggalkan fon dalam bilik. Dalam bilik ada Ceera, sebab dia nak tidokan Yunnan. Pesan kat Ceera suruh tengokkan barang2 aku. Handfon semua main tinggal je dalam bilik.

Aku pun memang banyak lepak dalam bilik, tapi ada la kejap2 keluar bilik semua kan. Malam tu nak tidur, tengok2 gambar. Dan terus pelik, uih budak2 ni tak sah tauu kalau tak snap gambar syok sendiri kat fon aku. Aku dah agak dah....


Amboi Nisa, Nisa dah big girl dah.Tak main dah dengan budak kecik-kecik, nak main dengan budak besar je. Pastu suara dia paling kuat. Dulu tecik je, larat la aku nak dukung, sekarang ni, baik kau jalan kaki. Bertambah pendek maksu kalu dukung ko. Haha! Dah la maksu paling pendek dalam adik beradik. Sabooo je la.

Aku memang paling rendah tau dalam adik bradik aku, yang lain semua tinggi je. Nyampah. Nasib la aku bongsu, takde la sentap sangat.. Kesian tak cukup zat agaknya, huhu!

Tetibe cerita ketinggian adik beradik. 


Ni bila masa pulak? Tudung sapaa la jadi mangsa. Aku rasa aku takde tudung bawal macam ni. Motif snap gambar passport macam ni ken? Nak ke luar negara ke? Huhu!


Q : Boleh tak kite nak beli casing doremon ni kaler pink
S : Erm boleh je *malas nak layan*
Q : Tapi nanti kawan kite nganjing kat skolah
S : Camtu ambik la warna biru...

(____________________)

Macam la kalau beli warna biru pun tak kena nganjing kan..

Pakwe sapaaaaa la tuuuu...huhu~

6 comments:

Noja Shari said...

Tunang sapaaa la tuuu... *dlm hati sbenanye nak taip gini kn?* hewhew!

NinaAz said...

Hihihi..pakwe ke tunang. Hihi

sharifah rosidah said...

Pakwe dan tunang dua dalam satu.....kemain happy bakal bakal ni ya.....

Dewi Cenderawasih said...

Lawanya kak ceera pakai tudung! :p

Zanira Noh said...

Hoi takyah la buh gambar gua.
Tu test tudung ayin. Nak nganjing dia kepala sama besar dgn atam. Bila dah pakai rasa mcm gojes pulak tu yg amik gambor tu. Muahahaha...

mrs kayrul said...

qery suka benda yg comel2 ye...