Ramai jugak pengguna Kaylena Beaute rupanyaaaa

Seriusly, aku terkejut sangat dengan order yang masuk semalam. Rupanya memang ramai jugak yang nak produk Kaylena ni. Produk ni aku ada stok ratus-ratus tau buat masa ni. Jadinya, kalau nak bagitau je, tapi untuk loose item aku tak ada lagi. Cuma jual yang set je.


Ada jugak yang macam konfius nak tabita ke nak kaylena. Aku tak suggest mana-mana. Korang decide sendiri ye. Aku sendiri tak tau mana yang serasi dengan korang. Kecuali kalau korang dah pernah cuba salah satu tapi tak berkesan, then korang nak cuba satu lagi, itu tak ada masalah. Hihi!

Kalau korang nak suruh aku suggest, memang sorry sangat. Aku bukan pakar kulit pun. Selagi kita tak cuba, so kita takkan tau mana yang terbaik untuk kita. Tapi mana-mana produk complete perawatan ofkos 3 bulan. Jadinya jangan la baru pakai sebulan korang rasa tak ok lepas tu korang stop. Lepas tu war-warkan product tu tak elok.

Sebulan tak mungkin boleh clearkan segala-gala problem kat kulit tu. Jadi kalau korang nak cuba produk, ambik masa 3 bulan dulu. Tengok resutl macam mana. Kalau produk itu ini tak boleh, kalau dah cuba macam-macam still jerawat keluar bagaikan juara, ofkos korang better refer dengan pakar kulit.

Tapi jawapan dia mesti hormon tak stabil. Hihi! Cuma atleast dorang boleh check apa masalah korang, alah dengan certain makanan ke, alah dengan bahan chemical ke, stress ke. Bila dah dapat tau punca dia, baru boleh selesaikan masalah. Mungkin korang kena makan antifungal ke, krim dia ke. Tapi selalu kalau hormone tak stabil dan stress memang agak susah nak treat.

Macam aku, aku jenis tak boleh pakai bedak. Kalau pakai mesti jerawat naik bagaikan juara. Jadi bila aku mekap ke apa kan, nanti menyusul la jerawat besar-besar. Ikut kulit mak aku memang gitu la. Kalau tak pakai bedak baru ok. Mengada sangat.

Kalau korang jenis tak percayakan produk2 kecantikan ni, cuba la cara tradisional. Minum air banyak, ambik buah-buah untuk detox, jangan stress, selalu bersihkan muka, tepek lendir lidah buaya ke, timun ke, sapu yogurt ke. Tak kisah la mana-mana cara, modern ke, tradisional ke, dua-dua tak salah. rajin dengan tak je. Hihi!

Buat masa sekarang ni aku macam risau sikit sebab barang2 yang aku pos ada yang poslaju sekat sebab katanya tak boleh pos cecair. Macam harum malam, dorang goncang2 lepas tu cakap tak boleh sebab ada cecair, kastam tak lepas. Jadinya, kalau barang tak lepas tu aku harap customer boleh tunggu sehari dua untuk aku cari alternatif lain sama ada tukar tak pakai pos laju lagi, atau aku pos kat poslaju tempat lain.

Risau la jugak, ofkos barang2 aku jual kadang2 ada toner, soap, harum malam, semua tu kan cecair. Ater kalau tak boleh nak pos makcik nak buat macam mana ni. Kalau boleh kirim hembus2 je senang la kan. Kekekeke!

Comments

Unknown said…
hai sepet,akak nk tanya...produk ni ngan tabita,mana yg lebih ok ye...?nk tahu pendapat sepet dulu.ok tq