Re-stock


Iolls dah restock VCOA, Myracles Beauty, Vit C, dan Losyen. Jadi sapa-sapa nak boleh bgtau. Seperti biasa, agen2 kalau nak restock boleh email macam biasa. Siapa yang nak jadi agen, sila email kat sepetsshop@gmail.com

Aku mungkin reply lambat, tapi aku still akan reply jugak tau. hihi! Setakat ni agen untuk vcoa unlimited. Walaupun kat ceras ada 60 agen sekalipun takpe. Tapi aku akan tengok tahap pencapaian korang. Kalau okey, akan dinaikkan kepada dealer, dealer sahaja limited, satu kawasan sorang je. Begitu. jadi harap korang bersabar lah ye. Siapa nak jadi super dealer untuk Myracles Beauty, sila sediakan duit RM3000. Then boleh email aku. Kalau sapa nak jadi agen VCOA, modal RM150. Pun tolong email aku. Hehe! Vit C dan losyen aku tak amik dealer, kerana aku pun sama-sama dealer.

Semalam ada update pasal payung Hello Kitty kan.


Payung ni Rm30, aku tak jual tau. Hehe! Kalau nak sila pergi kat Ampang Point. Tingkat 2 @ 1. Depan kedai DVD. Ada kiosk kat situ.

Sekian Terima Kasih =)

Comments

Unknown said…
walaweh..cumil pyung tu..huhu
Tahniah....semakin berkembang perniagaan awak ya.