Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Mar 28, 2013

5 Hari Consume Aurawhite.

 Baru 5 hari dah kecoh. Haha! Masa mula-mula aku nak minum Aurawhite ni, mak aku perli-perli baik punya. Dia kata aku ni kejap je disiplin, sehari dua lepas tu mesti lupa. Pfttt.

Mom knows you well

('',)

Tapi, disebabkan hari-hari orang beli Aurawhite ni, aku pun bersemangat plus ingat jugak la minum. Pagi2 aku selalu tidur kan. Tapi demi mu Aurawhite daku sanggup bangun kejap untuk minum. mihmihmih

 Baju from Pretty Chase
Shawl from PanaceaDulcet

 Mia yang sibuk nak rasa aurawhite. Tak boleh Mia, Mia tak payah cantik sangat. Mia lambat lagi nak kawin. Maksu terdesak nak kawin ni baru la Maksu sanggup bangun pagi minum Aurawhite. lalala~~

Trust me. Orang yang nak kawin memang macam ni. Sanggup buat apaaaa sahaja sebab nak cantik di hari pernikahan. Tapi lepas nikah. Ada haku mengesahkan..muahahaha! *harap Qery tak baca ni*

 Casing pink pilihan Qery. Mia tengah mengemas kat belakang.

Mia memang sukaaa gilaaaa masuk bilik aku. Sebab dia tau bilik aku ada banyaaaak barang yang dia boleh main. Huhu~ Selalu kalau Mia aku bagi je masuk. Tapi kalau anak buah seramai 4 5 orang nak masuk. Aku tak bagi, kahkah! Aku kunci pintu terus, Ofkos okey. Sorang dua boleh ku jaga, kalau dah 4 5 orang. Maaf ye anak buah ku sayang. Main di luar aje. huhu!

 Zoom depan sikit. Harap dapat disiplin minum Aurawhite paling kurang pun 3 bulan la. Selalunya, kalau nak nampak kesan ketara, tak kisah ambik supplement apa pun. Sekurang2nya mesti 3 bulan baru nampak perubahan yang ketara. Kalau setakat 5 hari macam aku ni, tak payah nak cite sangat, haha! Tapi biasalah aku kan phoyoooo.. semua nak bagitau orang.

Baru restock Aurawhite. Sapa nak silalah beli ye. Mari kite cantik bersama-sama. hihi!

PENGUMUMAN!!! STOK VITAMIN C FELINNA AVAILABLE!! STOCK LIMIT. AKU CUMA AMBIL 150 BOX SAHAJA. SIAPA CEPAT DIA DAPAT. =)
HARGA STILL RM85 (30BIJI) FREE POSTAGE

11 comments:

Shima Mazlan said...

hahahha .. bagus la ko ni .. minum sambil jual .. t ko hapdate lg perkembangan aurawhite ni ehh .. makin gebus la ko ..

farra8979 said...

ada orang cakap minum aurawhite jadi cepat lapar... share sket, sepet lapar x lepas minum?

Syue Mustafa said...

Sepet. Casing telefon tu cantik. Beli kat mana?

sepet a.k.a zack_u said...

farra8979, oh takde pulak lapar, cuma haus je. sikit2 rasa tekak kering. Kerap minum. hihi!

NinaAz said...

Comel mia. Hihi. Org nk kawin mmg cm tu. Haku dulu pun cmtu gak. Agagaga. Segala b3nda nk wat bg cantik

Farah R. Ahmad said...

your face dh flawless la T.T i wish to hv flawless skin just like yours. at the moment consume ferwhite.. any recommendation on vitamins?

shaheeda said...

bape u jual aurawhite tu ye?

ikafantasi said...

sepet, ok ke produk aurawhite..i nak try tp nk tnya dulu..hehe

Ena Faiz said...

I minum rs kenyang lg ada..haha!

dynda adynda said...

awak msh minum smpai skrg ke?

dynda adynda said...

awak msh minum smpai skrg ke?