Pau Ayam Viral

Ini semua salah Stokis Nina sebab 4 hari lepas kot aku nampak beliau up gambar kat facebook beli pau bentuk ayam ni.

Eh lupa bagi salam hahaha! Semekommmm uolls. Tak tau la korang dah tau ke tak pasal Pau Ayam Viral ni. Rasanya ramai yang dah tau pasal Pau Cendawan kan. Okay yang ni aku dah rasa masa naik Cameron Highland dengan family. Sedap! 

Tapi, untuk tekak aku la, Pau Ayam Viral ni lebih sedap. 

Rumah aku dengan Nina ni takde la jauh mana pun. Tu yang gigih aku tanya mana dia beli. Pergi Ahad tutup, pergi Isnin tutup. So semalam lebih kurang pukul 4 petang ajak Qery keluar mengulor jap cari Pau Ayam Viral. Hahahaha!

Uihhh nasib baik ada lagi. Terima kasih Ya Allah, syukorrr selalu. Over sangat. Haha! Sempat la aku interview brader yang jual pau ni. Katanya stok tak dapat banyak. Sebab benda ni leceh sikit nak buat. Kalau pau cendawan ada mesin dia senang. Yang ni kena buat sesatu kepak peha bagai. So dorang tak dapat banyak la. 

Masa aku pegi tu pun dah tinggal sikit. Meh aku tunjukkan kat korang.




 Kecik comel


Harga dia 3 Rm10. Satu tak tau la berapa.
Area kedai Bandar Tun Hussein Onn (depan petronas, kawasan SMK)
Abang ni kata dia bukak dari Jam 12.30 sampai habis.
Bukak hari apa tak tau. Ikut nasib la.


Rasa dia macam sos black pepper makan ayam kat kenny rogers. Haha! Mohon cari.

Comments