#HATERSGONNAHATE

GITHUUUUWWWWWW

Eh rasa macam dah bertahun tak cerita pasal haters ni uolls. Rasanya last cerita entah zaman kolej kot, atau zaman kerja farmasi? Lama sangat lah rasa. Ada la kot cerita tapi dah tak ingat, sebab malas nak ingat benda mengarut-ngarut ni.

Dulu zaman update patjuta sehari memang beratur haters komen tau. Selalu memang dorang guna nama Cik Anonymous je la. Atau nama glemer Cik Anon. Yelah, aku dulu ketip kuku pun boleh buat satu entry panjang, kahkahkah!

Dulu memang cerita merepek meraban je rasanya. Gaduh dengan boifren pun cerita, clash pun cerita, jumpa exboifren pun cerita, naik bukit nak gi kedai abah pun nak cerita. Maigod sangat, hahaha! Dah la ayat aku pun macam remaja baru nak up. Eii macam mana lah korang boleh baca, siap paksa aku update banyak-banyak. Aku baca balik macam nak sepok diri sendiri pun ada. Huhu!

Selalunya haters ni bukanlah benci aku sangat. Eh? Hahahaha! Dorang nak tegur je, tapi macam takut aku up entry pulak pasal komen dia tu kan. Opkos, siapa komen berbaur haters terus aku update bagitau. Terasa macam semua orang kena tau pasal ni, penting untuk self backup okay. hahaha!

Komen yang aku ingat. Dia cakap entry aku ni takde isi. kosong. sampah. takde motif. Okay sampah tu aku tambah, saja bagi cam gimik lebih-lebih sikit. Biasalah over dengan Zuhana berpiasa tiada. Hahaha!

Komen tu buat aku tak tidur malam gak la terfikir-fikir. Dalam hati tu aku dah maki dia dah. Sukati aku lah nak entry apa pun. Blog aku tak suka takyah baca. Gitu. Memang takde isi pun blog aku dulu, entry baru beli rantai, kelas cancel pun cerita.

Well gais, best kot update cerita gebang-gebang ni, hahaha! Terasa cam jiwa muda remaja gittew. Sekarang pun masih la terasa remaja sebab belum masuk 3 series lagi. Cuma sekarang kalau nak update tu cam pandang kiri kanan depan belakang. Dah besar sikit rasa macam benda-benda camni tak penting. Haters ni tak mengganggu jiwa pun.

Nak benci ke nak keji ke nak caruts ke silakan lah. Opkos aku pun akan carutkan balik mereka tu tapi dalam hati je, hahaha! Tak kuasa pulak aku nak update blog nak cerita pasal dorang ni kan. Tak bawak hasil pun. Kalau bawak keuntungan dunia dan akhirat (amboi, hahaha) mungkinlah aku akan fikir nak update.

Sekarang ni dah kurang lah dengar pasal keji mengeji ni. Mungkin sebab aku memang tak ambik tau. Atau aku memang tak kose nak layan. Atau keduanya sekali. Aku menyibukkan diri dengan anak-anak, suami, family dan kerja, dan team Seqy.Yang lain tak kose la haih.

Keranaaaaaa #hatersgonnahate tak kira apa yang kita buat. Buat baik salah buat tak baik opkos lah salah kan. Huhu! Jadi nasihat Kak Sepet *tetibanasihatorang*, lantakkan je uolls. Semoga dengan perasaan benci itu mereka akan bahagia dunia akhirat abadan abada. Wow ustajah Zuhana kembali, haha!

Okaylah bye

p/s : Jangan lupa ye esok lebih kurang jam 12 tengah hari nak buat live kat facebook. Siapa nak FREE BB Cream WAJIB tengok dan share. =)

Comments