Curi dari facebook =P

 Haritu aku takde kerja, bukak facebook tengok kat news feed tu, kemain lagi orang share-share gambar ni. Aku pun tengok la. Gambar pertama, budak tu tiru ayah dia solat.

Dah sampai gambar ke empat. Apaaaa pun tak boleh. hahaha!



Cute. Budak-budak semua macam ni la kan. Aku tengok Keisha selalu kacau Ceera dengan Ciput solat. Tapi sebab kalau aku ada boleh la tahan tahan kan. Cer bayangkan kalau kat rumah sorang-sorang, anak pulak seperti di atas. Hahaha! Acane?? Hilang surah dalam hati, sebab hati tengah gelak, haha. Adui la...


Ini pun jumpa ada orang share-share. Macam best pulak ayatnya. Terus aku copy paste. Hihi!

Semua dah kemas-kemas macam nak balik dah je? Bukan balik kerja pukul 5 ke? ngeh ngeh ngeh. Mentang2 esok cuti. Plan nak gi mana-mana ke? Musim hujan ni. Duduk rumah tidur je la k. =P

Selamat bercuti semua!!

Byeee!!

Jangan lupa order lotion dengan vit c, iolls tak cuti pung, hahahaha!

Comments

Sheila Salim said…
Assalamualaikum sepet! subhanallah. kuasa Allah. kagum sheila tengok ni. comellah budak tu
hahaha! baguss...aku nk order losen fellina nnti....malam sket aku wassup ko...hehehe....
AkUFiZA™ said…
Haha. So cute. Sabar je la ye.
Adoi...sib baik ko cute nak.....kalau tak mau mak ko menjerit kat situ.

Betul....jalan sana sini jem, so cuti duk dendiam je.....aunty dah merayau separuh malaysia minggu lepas sebab tau minggu ni dan minggu depan banyak tempat banjir.
Anonymous said…
kalau tak tahan, mau jugak tergelak dengan perangai budak-budak mcm ni. hihi