Raya Hari Ke 4.

Takyah nak hari keempat sangat eh. Huhu! Sebab aku awal2 pagi dah bertolak ke KL. 

Adik beradik lain still kat kampung la, dorang beraya + menjemput. Aku berambus pagi tu dengan abang n abah. 

Masa berenti kat RNR, boleh pulak laaaaaa kete tak boleh start. Adoi.. Walaupun kereta tak boleh start. Daku tetap membuta dalam kereta macam orang takde masalah. Hihi! Sebab aku tau, aku risau pun enjin kereta tu takkan hidup dengan sendirinya. Baik aku tido dan bagi abang aku setel pelan2.

Lepas toink toink datang, bayauuuu RM20, enjin pun pulih. Kami teruskan perjalanan. Sampai rumah dalam pukul 12 tengah hari camtu. Aku terus siap2, nak dating dengan pakwe.

 Baju yang cantik dari Whitesoot
Skirt dari Pretty Chase


Skirt yang aku pakai tu dah sold out, tapi korang boleh try tengok kat Pretty Chase ada design lain. Aku tunjukkan beberapa eh.



KLIK SINI untuk details

Haritu aku pergi amik cincin Qery. Buatnya dah lama. Orang tu dah tefon banyak kali kot. Baru hegeh-hegeh nak gi amik. Masa amik cincin tu, stress je tengok harga emas RM145. Nak beli tapi tak mampu. Kite tengok dari jauh je.

Eh jap jap, tetiba lari tajuk sebab baru teringat. Dari start aku pakai beg ni, ramai yang nak beli design sama tapi tak jumpe kan. Korang jangan tanya aku, sebab beg ni mak sedara Qery yang beli. Iolls tukang pesan-pesan je. Tapi card segala dah buang nama beg tak ingat. Haritu ada sorang readers bgtau nama beg ni. So korang boleh try mintak kawan2 kat oversea tolong carikan.

louis vuitton monogram canvas tulum gm bag

Tapi dia bagitau, kat Malaysia dah discontinued. Aku tak tau. Korang pandai2 la cari ye. Aku beli pun dah 3 tahun lepas punye. Huhu!

Ok berbalik kepada cerita tadi. Lepas amik cincin, bajet nak tengok wayang. Tengok2 timing dia cam tak sesuai.Tak jadi tengok wayang.  Kite gi beli barang2 sikit. 

Tak plan pun nak beli frame. Tetiba lintas satu kedai yang jual bingkai ayat2 Quran ni, tanya2 harga, OMG murah kot. Terus stuck kat sana 30 minit. Haha!


Aku amik yang murah2 je, takdela amik yang cantik gila ni, yang cantik gila ni lebih RM1k..Tak mampu iolls..

Kalau korang tinggal area balakong, pegi kat Aeon Big tu, naik tingkat atas. Korang pusing la atas tu, ada nama kedai dia Bingkai Ijib kot. Lebih kurang la, aku tak ingat.

Malam tu ada beraya lagi, tapi takde gambar, so malas nak cerita.  Huhu! Kla. Bye

Comments

Anonymous said…
MESTI MAHAL HBEG TU KN...HEHEHEHE