Boleh order dah...mihmih

Masing2 wasap n mesej macam takut2 nak order. Haha! So kiut. Korang dah boleh order ye. Jangan malu jangan segan. Walaupun aku tak tengok wasap n mesej sejak malam raya sampai la petang tadi. Susah hati tengok wasap dengan mesej dah berpuluh, tapi tak berani bukak kerana buku order tertinggal kat rumah. Pfttt

Beriye2 aku cakap ngan korang aku ambil order anytime. Sekali buku tertinggal.

So now aku dah pulang ke pangkuan rumah ku. Dan dari sekarang aku dah start reply sikit2 korang punye wasap n mesej. Ni berehat seketika sebab kelaparan. Jap lagi iolls sambung balas yeah. Semua stok available.

sms/wasap Sepet 012-2678134
email : sepetsshop@gmail.com

p/s : semua jenis pengiklanan macam baju or shawl. Aku tak buat sticky mode dalam blog. If korang nak aku review barang korang boleh je, sebab kebanyakkannya ramai nak bagi barang n mintak aku update kat instagram n facebook n blog. Boleh2. Dipersilakan email.. =)

Comments