Dots Dots Part 1

Lepas raya, memang jangan harap lah berat badan turun. Lagi-lagi hormon aku sekarang ni asik nak melantak je. Tapi dek kerana nak muat baju baru. Aku paksa-paksa diri supaya jangan nak kong ajo sangat. Kawal sikit nafsu tu supaya muat baju ni sampai bila2. Gittew

Baju dari Dots Dots

Ofkos la aku kena pakai inner kan. Mihmih!

 Muka nampak sangat macam kena tahan napas. 

Tembam gila pipi kau.
Kulum rendang ke apa tu? Huhu!

Cantikkan baju ni, ada banyak sangat warna lace yang cantik2.

Kalau nak baju yang sama macam aku KLIK SINI

Ada banyak size ye. Tapi baju kat Dots Dots memang banyak cantik2. Tak cayaaaa sudah. *jeling*

Instagram DotsDots : http://instagram.com/ilovedotsdots
Facebook : https://www.facebook.com/dotsdots11
Website : http://www.dots-dots.com

Comments

cikji said…
sepet,muka semakin membulatlah but dontwori dontwori dontwori, kecomelan tetap ada,hikhik.

btw,tak dupdap dupdap ker nak jd ratu sehari lg beberapa hari? :)
mila said…
alahai npe awk kurus sgt.jeles kite.
miss shuwa said…
bagi petua cket cmna nak tembamkan pipi.. plzzzzz :)
Khalilah said…
Saya pon camtu lah kalau dah tetiba 'amat cukup' makan compare kebiasaannye... Naik kat pipi :)Kadang-kadang bangun dr tido pon nampak cam tembam haha~!

Tapi, sekejap je tu. Sepet pun ok la cam cepat je muka tirus balik. Obvious sekali time tunang dengan qery dulu.

Betol la, don't worry. Sure still cun time nikah nanti ;)
NinaAz said…
Muka jea tembam sikit. Badan maintain selim ok. Jelessss