MilkADeal MAD Giveaway

Korang dah singgah MilkADeal?? Aku ni sejak takde masa nak online, memang jarang jugak la nak singgah mana-mana shopping online. Ceera memang rajin gila tengok barang kat MilkADeal. Lepas tu nanti cerita kat aku barang itu murah, barang ini murah. Mula-mula aku macam dengar tak dengar je. Semalam tertewas jua akhirnya. Aku singgah MilkADeal. Terus mata rambang.. Omaiiii!! Gila best and banyak jugak barang2 dia kan. Korang boleh singgah jugak kalau tak caye. 



Lepas tu korang mesti agak susah nak keluar dari situ macam aku jugak. Haha!

Yang best sekarang kat MilkADeal.
Korang boleh dapat entry. Setiap RM1 yang korang belanjakan, dikira 1 entry. Entry apa? Maksudnya adalah 1 kemasukkan ke Mad Giveaway Contest. Paham tak? Jadi. Bila korang berbanja banyak. Lagi banyak peluang untuk menang. Gittew.

Peraduan apa??
Peraduan bernilai lebih dari RM20'000. MilkADeal nak bawak korang pergi bercutiiiiii!!
Seronok kannn...huhu!

Kalau tak pernah beli barang dengan MilkADeal, first time nak register. Klik kat bawah ni.


Korang terus layak dapat RM10, dan boleh terus shooping kat MilkADeal.

So tunggu apa lagi. Silalah cuci mata.
Lepas tu jangan lupa cek berapa entry terkumpul korang sampai sekarang dalam account dashboard.

kbye

Comments