Sambutan Hari Bapa

Ahad lepas ada sambutan hari bapa. Sebenarnya macam plan last minit. Sebab masing2 dah tak de idea nak beli and buat apa. 

 Hadiah pun beli 2 jam sebelum celebrate. Huhu! Ayie la gi beli. Sebab dia je yang tau beli kat kedai mana. Aku tukang balut. Sebab aku memang ada banyak gila pembalut. 

 Gambar tak sharp ye, sebab Ajoi la ni, aku suruh amik gambar, dia suka je amik gambar gegar2. Tapi takpe, asalkan adaaa aku tepek jugak. Lantakkan..huhu!

 Sebelum nyanyi lagi befday.

 Abah aku memang comel sangat.

 Ololoooo...

 Mak aku suruh tiup lilin cepat sebab lilin dah pendek gila. 

 'SELAMAT HARI ABAH'

 bapak-bapak orang

 anak abah.

 sesi bukak hadiah.

 Yeay! Hadiah sama macam mak dulu. Haha!

Dapat phone je.

Ingatkan kami adik beradik nak belikan kerusi urut, tapi memandangkan abah dah kurus, tak berani pulak nak urut2 ni. 

selamat hari abah, terima kasih kerana menjadi abah yang baik. bagi makan minum yang cukup. kasih sayang yang terlebih2. sayang abah banyak2. Muah!

p/s : jangan bank in aurawhite. Aurawhite dah habis. Okbye

Comments

NinaAz said…
Selamat hari abah buat abah2 didunia ini
oooww comel pak cik Noh.. heheh selamat hari bapa utk abah sepet yek..
farazura said…
wah.. big family.. mesti best kan ramai keluarga..
Happy belated birthday utk ayah sepet!! Tiba2 sy pulak yang sayu sebab rindu kat ayah sy.huwaaaaa