Dah boleh hantar testimoni kalau nak

Aku rasa ada yang dah 3 minggu guna tabita kan. Korang dah boleh hantar testimoni.
Testimoni terpulang, korang nak bg by email, atau by entry. Tapi bukan wassap ye. Sebab aku nak korang buat proper sikit. Testimoni tu aku akan letak dalam blog. 

Hadiah dia.
1x set exclusive + 1 box candy tint
2x set regular + 1 box candy tint
3x set trial + 1 box candy tint
 5x box candy tint

 Gambar sapa paling nampak perubahan akan menang. Juri dia aku jugak. Huhu!

Contoh kat bawah.Korang kena buat gambar sebelum selepas.

 Yang ni contoh je tau. korang jangan la amik gambar pejam mata pulak ye. 

 Ini baru semalam amik sebab customer nak tengok.  Pfttt... So aku tunjuk kat mana yang aku belum habis mengelupas.

Nampak tak kat bibir tu. mengelupas kat situ. 

Lepas tu aku tak pakai blusher. Memang merah sejak pakai tabita. Dulu lagi macam tu. Aku pakai tabita mesti pipi over merah. Tak tau kenapa. Bukan sakit atau pedih pun. Pastu liang pori memang mengecil.

Korang cerita la pengalaman korang pakai tabita step by step okey. 

Emailkan ke sepetsshop@gmail.com
Tajuk : Testimoni Tabita

Kbye

Comments

NinaAz said…
Macam menarik jea tabita nihhhhh. Cepat update testimoni. Kalau menggoda. Nak cuba jugak. Hihi
Irfa said…
betul ke org kata,kalau nak tahu ori ke tak tabita ni,kalau pakai x rasa apa2 tu mesti itu tiruan.org kata la,akak x penah cuba..sbb berani2 takut.huhu
saya pkai x mengelupas x sakit tp makin hari kulit makin cantik :)
This comment has been removed by the author.
Unknown said…
weeee.....minggu ni minggu ke2 pakai tabita!! Banyak member cakap saya semakin putih! ehehe lagi seminggu boleh dapat exclusive set lagi? ahaha XD
B said…
Byk feedback positif dr produk ni..rasa mcm nk try plak tp skang tgh guna sf beauty huhu
Nur Mai said…
Kite tatut nk pkai tabita.....tp mcm menarik je tgk testimoni, klu kite stop pkai tabita kulit akn jd asal seblm kite pkai x?....kite bru order myracles beauty blh pkai cmpur x dgn 2 produk ni? :-| <3