Di Hari Befday Boy Part 1

Sebenarnya semalam takde planning best-best pun, janji nak sarapan sama, poyo konon2 nak sarapan pukul 9, last-last Qery lambat bangun, pukul 11 baru sarapan. Sarapannn la sangat kan pukul 11 dah. hihi!

Lepas tu kite ke Nunffnang pulangkan barang, dah tengah hari macam tu, KL memang menyampah kan. Asik jem je. Lepas ni kalau kereta turun harga, ofkos lagi sesak KL. Nasib aku ni kerja kat rumah je. Cuma kalau nak gi mengepos tu rasa serabut tengok jalan. 

Sehari sebelum tu dah tempah kek bersama-sama Qery, janji nak amik semalam la. Tapi takde la celebrate sesama. Aku suruh dia bawak balik je kek tu, makan kat rumah dengan family dia. Menuju pulak ke LeisureMall. Lagi satu hal jem. Bertabahlah hati.

Kek befday boy punye pasal. hihi!

Qery tunggu dalam kereta. Aku yang pegi amik kek. 

First time belikan Qery kek. Tak biasa le romantik2 ni. Malu je.

Suke kotak dia, comel sangat. 

 Suke lettew =)

Aku nak tulis lagi, tapi kang family dia tak sanggup nak makan pulak. Jadi tulis simple je sudah la. 
Lepas ambik kek, terus balik. Sambung buat kerja. Qery balik rumah, makan kek dengan mak dia. lepas tu tanda kertas. Hihi!

Bosan kan, haha!

Balik tu kelam kabut balas mesej, salin alamat, balut barang. Sampai tercampak2 cincin aku. Omaiiii! jari i dah kurus ke?!? Haha! Over sangat ni. Sebab tangan je jalan kan, kat bahagian tangan je la kurus. Yang tang lain gemok maintain. Mihmih!

To my dearest customer. Mohon kesabaran di dada tau. Minggu ni lebih kurang 60+ parcel kena pos setiap hari. Mungkin aku tak dapat nak reply semua orang dalam kadar yang laju la. Aku try reply secepat mungkin. Tamo marah2 kite tau. Sebab nak reply sorang-sorang. Lepas tu nak tulis alamat. Nak tulis alamat pun 2 jam. Nak balut almost 4 jam. Bekerja sorang kan. Sorry sangat. Insyaallah minggu gaji je macam ni. Hihi! Lepas tu back to normal.

Apa pun TQ so much kepada yang sanggup tunggu. Kepada sapa-sapa yang memang siap2 ada no acc, bank in terus pun takpe, haha! Lagi senang, bank in dan terus bagitau barang apa yang korang bank in tu sebab semua barang ready stok. Kalau korang nak tunggu aku reply.. contoh.

Sepet, Aurawhite ada..
(10 minit aku nak reply, untung la kalau 10 minit kan, haha!)
Ada, nak 1?
Haah, nak 1
(tunggu lagi yang ni tak tau la bape minit)
Saya bagi no acc bla bla bla bla
Eh takpe Sepet kita simpan no acc awak lagi. Kite transfer skrg.

Kannn...kesian korang kena tunggu kannn....macam ternanti2. lagi senang kalau korang dah simpan no acc. terus je mesej.

Sepet, ni bukti pembayaran (mms/wassap resit atau sertakan no reference) untuk pembelian produk bla bla bla. Nama bla bla, Alamat bla bla. Gittew. 

Korang cuma kena tunggu aku jawab

TQ, petang ni/esok saya pos.

Haaaa...kan lebih mudah. Haha!

Itu untuk repeat customer la, kepada yang new customer, silakan order je macam biasa. Hihi!

p/s : stok promo Myracles Beauty dah tak banyak tau. Cepat grab promo Myracles Beauty RM170 (jimat RM20), free postage dan 12 free gifts menanti anda..gittew. Selagi stok masih ada.

Comments

NJihe.am said…
Salam singgah. Sweet nya kek tu. Yummy. #mood lapar. Studioous.blogspot.com