Nasib baik ada power bank. Murah pulak tu.

Sebenarnya power bank ni aku dah dengar lamaaaaaa gila punya zaman. Tapi aku takde la macam mesti nak ada, sebab dulu pun pakai fon setakat nak mesej dengan Qery. Cas pun 3 hari sekali. Lepas tu start bisnes ni, aku perasan aku punya bateri tak sampai sehari, contoh la, pukul 3 dah takde bateri, kalau kat rumah boleh la aku charge lagi. Kalau dalam kereta pun mampu jugak nak charge. Kalau kat shopping complex, tetiba takde bateri, memang tak senang hati aku. Bukan sekali dua kejadian ni berlaku, aku rasa lebih 10 kali fon aku takde bateri. 

Sehinggalah suatu hari, adik manis Nabila memperkenalkan powerbank yang beliau jual. Kekeke! Pestime pakai powerbank, kompom la i teruja. Korang yang dah lama gila ada power bank mungkin la tak heran. Aku ni heran-heran jugak macam mula-mula nak guna, tambahan pulak i ni kampungan sikit. Asik terkagum-kagum. 

Bagus sangat, Qery pun tumpang sekaki. Kalau kita guna internet memang cepat je bateri tu habis kan. Stress je aku. Power bank ni aku boleh la charge dalam 3 kali, sebab power dia 12800mah je. Kalau korang nak yang 30000mah pun ada. Aku punya ni murah je RM80 tak termasuk pos tau.

Aku macam biasalah. Warna pink. Pftttt... Huhu!

Abaikan tuan punye blog, fokus kat powerbank sahaja.

Aku punya ni 12800mah je. kalau korang nak ada 4 warna tak silap aku, jap ehhh

12800mah = RM80 tak termasuk postage (pink,hijau,hitam,biru,putih)

Nak lagi power pun ada.

 20000mah = RM105 tak termasuk postage (pink,hijau,hitam,biru,putih)

Nak paling power pun ada.hihi!

30000mah = RM135 tak termasuk postage (hitam,putih)

Boleh cas SEMUA jenis handfon. Handfon canggih boleh, cokia pun boleh. Mihmihmih! Terasa iolss..

cara untuk menjaga powerbank?
1.jangan terkena air
2.jangan jatuhkan
3.jgn cas dalam beg sebab haba tekumpul menyebabkan overheated|

cara nak guna powerbank dgn lebih lama?
1.cas powerbank sehingga full
2.jgn gune hp ketika mengecas hp menggunakan powerbank..ini menyebabkan powerbank cepat kehabisan bateri

warranty pulak mcm mane?
1 year warranty..kalau rosak...kite tukar baru terus..

berminat?

hubungi
NABILA (013-2826717)msg/whatsapp
email: arshiedanabila@yahoo.com
fb : https://www.facebook.com/powerbankmurahgile?ref=hl
Intagram : powerbankmurah

Murah gila kot.

Comments

Unknown said…
akak beli 30000 rm85 je.. hihihi beli kat streetdeal..
NJihe.am said…
Salam singgah. Tak cuba lagi. Nanti nak cubalah. Studioous.blogspot.com
Unknown said…
Salam..nak tanya...sayadah beli powerbank 30000 mah..nak tau berapa jam kita perlu cas power bank ni??? Perlu cas sampai 4 lampu l.e.d nyala semua ke?? Atau dibiar cas selama sehari??
Unknown said…
Salam..nak tanya...sayadah beli powerbank 30000 mah..nak tau berapa jam kita perlu cas power bank ni??? Perlu cas sampai 4 lampu l.e.d nyala semua ke?? Atau dibiar cas selama sehari??
Yan Wai Hong said…
Kalau nak beli power bank,mesti beli battery dengan original Samsung. Power bank murah dari china guna battery yang tidak baik quality.