Berada di luar kawasan

Harini ada appointment dengan someone. Itu sebab jugak la aku tak dapat nak buat postage petang ni, tapi siapa2 yang bank in lepas pukul 2 sampai la lewat malam semalam, dah selamat di pos pagi tadi sebelum aku keluar berurusan. Ewah cam poyo tak hengat je nak urusan urusan, lempang tau la.

Kalau aku reply lambat, mohon kemaafan dariku *macam nak raya pulak, hehe*, aku akan curi masa untuk reply mesej/wasap/email korang. Sorry sangat tau. Harap korang bersabar dan bertabah la ye. Hihi!

And kepada yang wassap semalam semata-mata nak wish aku supaya cepat sembuh, terima kasih banyak2, lately ni ramai yang ambil berat kat aku tau. haha! supaya cepat sembuh la, tahniah la. tergelak aku sorang2..homeii jeeee..

Ini adalah entry berschedule ye. Di taip di tengah malam buta. Yang sejuk, di hadapan kipas, di bawah lampu kalimantan. Aku rasa ngantuk gila kot. Adoiii, nak hilangkan ngantuk, on facebook kejap, terus nampak gambar ni.


hahaha! Terus tak ngantuk.

Kalau la aku tidur seperti gambar kanan tu, kompom tak keluar rumah sebulan dan delete blog jugak facebook, mahupun instagram, haha!

Eh okey la, nak sambung buat kerja. byeeee!!

Comments

Unknown said…
hahaha...tkut jugak klu tdo mcm yg knan tu...bkn sedar pun kn
mshazadoes said…
bahaya gak klu tertido paten cm tu kn..
ayunidati said…
semoga segala kerja hari ni sama sama dapat kita selesaikan
Aunty boleh jadi macam gambar kanan tu kalau terlampau ngatok tau...hihihi i is malu.
AkUFiZA™ said…
Pernah berade di dalam situasi ke2..kat umah. Fuhhh nasib baik.