Tak kisah pun dating kat mana =P

 Minggu lepas kan.... Kemain lama baru nak update. Jap nak ngadu. Korang ingat tak aku cakap nak format laptop. Aku pun hantar la kat kedai nak format kan. Tinggal sana sehari. Datang balik brother tu cakap time dia tengah format sekali laptop aku terpadam dengan sendirinya. Motherboard rosak *nangis dalam hati*

Fione..Qery beriyeeee suruh aku beli baru. Hello?? Tak payah membazir boleh? Kite repair je la. Repair bukan sampai RM500. Dari ko beli baru beribu kan. Beli baru pun nanti rosak jugak. Huhu! Selagi boleh repair, kite repair je. Baru 2 tahun kot laptop ni. Muda dan cantik lagi. Laptop Qery ni cantik sebab Qery memang pandai jaga barang.

Sekarang ni laptop masih tengah repair, esok atau lusa baru dapat kot. Takpe la. Redha..huhu!

Sambung ayat mula-mula tadi. Minggu lepas, eh bukan minggu lepas. 2 minggu lepas. Masa ni belum cuti sekolah lagi. Qery kan bizi. Jadi nak dating masa tu payah sikit. Tapi nak jugak jumpa. Biasalah tu. Pepaham je la eh. Hihi!

Bila dah keluar pun petang. Kita gi makan je la sambil tayang baju baru. =) 

 Baju dari FemmeFashion2u

Kalau masuk kedai ni, aku cuma nak makan sup ekor dia. Perghhh terangkat!!
Pedas! Daging dia lembut! Nak suggest kat korang, tapi aku tak ingat kat mana. hehe! Padahal dah pegi berpuluh kali.


Servis cepat gila. Qery asik nak snap gambar aku je. taulah winduuu...lalala~~

Auw!! Haha~

Bukan aku yang suruh eh. Dia yang nak buat sendiri.


Yang ni tak payah auwww sangat...huhu!

Aku je makan. Qery tak makan. sebab dia diet. Order air je. Pitam aku tengok sikap dia sekarang. Tapi air mesti dua la. hahaha!

Suka snap gambar aku masa makan. Tak selesa tauuu...
 

Eceh...aku tau korang nak muntah. haha! Aku pun sama..

Sup ekor terbaik

 Sayur kerabu campur terbaik jugak.

Ini je la menu aku kalau datang sini. Sup ekor, sayur kerabu campur, nasi, fresh orange. Senak  perut.


Malu Qery nak snap je. Masukkan nasi pun sikit-sikit. *tolong la percaya.huhu!*
Sekali lagi, baju dari FemmeFashion2u.

Perut dah kenyang. Bercinta kat kedai makan pun boleh. Asalkan ko hadap muka aku, aku hadap muka ko. Tapi bila aku makan, Qery main fon. Apa pun tak boleh. Selalu aku protes, sebab kalau makan, mesti tak nak layan aku, main facebook la, main game la. Kalau tak pun, dia baca surat kabar. Nanti balik rumah barulah dia start mesej

'ite windu aaa'
'nape kamu dah tak anje?'

Apakah ini? Rasa nak lempang diri sendiri.

p/s : hihi, sorry la aku asik cite pasal losyen losyen tracking no tracking no je. tapi tak kira nak tulis jugak. Sikit pun jadilah. Hehe! Losyen Felinna ready stok. Sapa nak sms/wassap je tau. Dan Promotion still berjalan sehingga diberitahu. Dan dan dan.....ada yang tanya aku pasal produk Felinna Vit C + Collagen kan. Tunggu yeah. Itu kita bukak order hari Rabu. Entry Felinna klik SINI

Comments

mi$$ Wh@teveR said…
Sepet. Kamu punya blog ibarat makanan rujiku setiap hari. Adeh, xtaw knapa jd ketagih. Sblm kak filla pnya blog. Tp sejak dia jd mak buyung makin kurang hapdet plak. Tp pape pon korang best.

Sepet, kaede rukawa, fillanie, di green apple, cahaya cintaku. (blog pebret)
Anne mahli said…
lama nyaaaa tak update sepet..busy ehh :) nak tanya ni,kenapa tak reply lagi email yang i tanya pasal iklan tu? atau email tu x sampai?sedang menanti2 ni..but its ok, wondering that u're busy,take ur time la k :)
Syamimi Saad said…
aloh3..sweetnya..betul2..dating kat kedai makan pun boleh, asal kan dia tgk kita, kita tgk dia.. :P
Fieda Redzuan said…
tolong la ingat ni kat mane..hehe..
btw kte pon dah email sepet pasal iklan tu tp blom dpt reply..

http://redballoonlovers.blogspot.com/
aaaa sepet ni katne ni? ala nk jugak sup ekor tu cenggitu. tlglah ingat pls pls pls hikhik.
Patut lah aunty merayau rayau kat sini tak ada entry baru....laptop rosak....

Aunty rasa memang semua orang macam tu lah cik zu.....kalau berdating pergi makan atau tengok wayang tak pun main bowling....aunty muda2 pun sama...sampai tak tahu nak makan kat mana?....nak tengok cerita apa? ....normal lah tu.
Miss arfisa said…
sepet,lamanya xupdate.skng dh kurang bc blog sepet.nati update byk2 tau.haha