Promosi Kakak Sendiri

Fuhhhh, dah lama aku nak up kan entry ni, tapi asik la lupa, lupa, dan lupa. Ekceli dah ramai jugak yang tau kakak aku (kaklang) pun adalah penjual online. Dah lama jugak la rasanya. Lepas aku kawin tu kaklang dah start jual Genie Bra. Ramai jugak repeat order sebab kaklang jual yang versi original. Memang sedap pakai. Ada jenis sport bra yang basuh banyak kali lepas tu dah longgar besar segala. Yang kaklang jual memang insyaallah size dia tetap sama macam mula-mula kau beli.

Gambar2 kat bawah ni adalah antara beberapa barang yang kaklang jual.

Genie Bra.

Aku beli banyak set jugak, sebab memang selesa tak tipu.

Kalau korang tanya aku apa nama panties ni, memang aku tak tau. Tapi aku panties ni bagus untuk pembentukan bentuk badan. Dalam pantang memang sesuai sangat pakai.

 Minggu lepas kaklang ada join ehehbazar, banyak jugak pin pin tudung dia jual.

 Kalau nak borong pun boleh je takda masalah.

Dan barang paling latest adalah kain pelikat. Dari size budak sampailah orang dewasa, semua ada.

 Semua anak-anak buah aku. Ekceli banyak testimoni kat instagram kaklang, tapi aku tak berani ambik letak dalam blog takut empunya gambar tak bagi kan, so korang tengok anak buah aku pakai je la ye. 

 Dah nak raya ni memang sesuai sangat beli kain pelikat. Selesa la. Kot nak suruh budak2 pakai time tidur pun takpe. Anak buah aku bila dah start pakai kemain lagi posing, suka sangat. 

 Boleh tahan jugak order, kaklang ni macam aku jugak. Terlebih jujur. Haha! Tapi dia lagi pandai layan customer la sebab experience dia pun terlebih banyak. Haha!

Korang boleh tengok ig dia kat SINI , ada banyak testimoni customer yang kaklang up kan
Instagram : iranoh
kalau korang nak order  boleh direct wasap : 012-9789311
nak COD pun dia ok je, tapi area shah alam lah ye.

Kalau korang macam tak tau nak panggil apa. Korang boleh panggil dia Kak Ira, sebab umur dia dah 41 tahun. Kalau yang umur 40 tahun tu boleh panggil Ira je. Huhu!

Jangan risau, insyaallah servis dia tip top.

Comments

lily lotus said…
laa kak ira ada meniaga kat bazaar maeps tu rupanya. ishk rugi lambat tau..takpe boleh terjah ig dia hihi
brapa ek harga seluar pelikat tu?
Comelzz budak-budak pakai seluar kain-batik tu.