Kejap lagi nak check-up

Rasa macam dah lama gila pulak tak tengok baby dalam perut. Selalu kalau menendang bukan main juara. Tak kira masa bergolek-golek dalam perut. Takpe aku perhatiiiiiii je dulu. Dalam perut nak tendang silakan. Nanti kau dah keluar, berani la tendang, hanger tersusun kat almari tu, boleh pilih nak warna apa ye nak. Huhuhu!

Kali ni rasa cam cuak jugakla. Sebab macam dah dekat je due. Walaupun orang kata bila-bila masa baby boleh keluar, tetapla aku nak yakinkan diri sendiri yang baby ikut tarikh due tu. Psycho kan. Harap2 pun sempat la aku makan rendang, dapat makan 3 4 hari pun dah ok dah. Huhu!

Tak sentap hati, orang lain main rendang depan bijik mata kau. Rasa teraniaya sungguh. Huhu! Last check-up aku bila yeah? 7.5 kot. Sekarang dah 18.6. Ada la sebulan lebih. Patutnya minggu lepas lagi ada checkup, tapi doktor tetiba ada hal.

Harap-harap semua ok la. Ok la uolls, nak gi pos barang, then baru gerak ke spital. Minggu ni ada expo jual barang baby, insyaallah aku akan ke sana. Sapa-sapa yang mengandung pun jangan lupa gi expo tau. Aku kalau bab berjalan ni larat aje. Muahahaha! Kbye.

Comments

ayunidati said…
Semoga dipermudahkan. ..
Selamat ber chek up ye sepet :)
Moga semuanya okey..
Selamat ber chek up ye sepet :)
Moga semuanya okey..
Unknown said…
lewat xper.
jgn x chekup terus jer..
tunggu berita baik dari sana.
PetakBunga said…
daku bersalin dibulan puasa dan melihat biskut raya ketika pantang..
PetakBunga said…
daku bersalin dibulan puasa dan melihat biskut raya ketika pantang..
Syamimi Saad said…
Kta bru je checkup smlm. Siap kna cucuk kncing gigi lg. Tiap 2mnggu kna checkup. Orng lain sebulan skli je. Xpelah, nurse syng lebih kut..hihi.. Nti dh checkup, citelah perkembangan bby awk ye.. ;)