Boleh ke?

Semalam Qery ada wasap gambar kat aku. Mungkin sebab perut aku dah besar kot. Hihi!


Aku pun macam korang jugak. Kita risau la nanti bentuk badan dah tak cantik, takut suami komplen, pastu nak cari yang lain, plus ada orang yang badan dia merekah-rekah masa mengandung. Boleh ke nak kurus balik. 

Kalau tanya suami, jawapan yang biasa dorang akan cakap ofkos la 'takpe je'. Tapi kita sebagai perempuan ni kan sensitif and susah nak percaya kat kata-kata lelaki. Walaupun mulut laki kita cakap 'takpe, ok je, sayang je macam mana pun', dalam hati kita pulak 'Iyekeeeeee?? Boleh percayaaa keeee?' Kan.. Hahahaha!

Walaupun berat badan aku tak naik banyak, tapi tetap la ada perubahan. Lepas tu aku pun tengok la gambar-gambar kat handfon lama.

Boleh ke nak dapat pinggang macam ni balik? Hahaha!

 Dulu iolls pakai seluar size pinggang 26. Sekarang masa pregnant aku pakai size 29.






Dah la nanti pantang sendiri-sendiri. OMG, mampukah aku diet? Hahaha! Aku tengok makanan orang berpantang ni sedap pulak tu. Qery kongajo sangat, dia kata aku masa pregnant kurus, masa pantang nanti baru gemok. Sentap iolls. Huhu!

Takpe, nanti kita tengok la macam mana hasilnya. Kalau gemok abadan abada, lepas ni kita amik gambar muka je, badan dikuarantinkan. Kekekekeke!

Comments

Felis Domestica said…
jangan risau sangat... time pantang time yang boleh kuruskan badan sebaik mungkin....

bagi susu badan kat baby bebanyak... makin la kurus dari dulu...
Jen Jen Areff said…
bole punya. in shaa Allah... pantang2 betol2 tau.. kite pun ngah preggy gak. awak tinggi.
peknen pun kurus jugak ko akak tgk..

no worries biasanya kalo bfeeding cepat badan turun..

rajin berbengkung dan berpantang elok2 la..

first child..bg fullybf ok!
Chekgu Azrine said…
Rasanya jagan kurus sgt tak cantikla sis.
Kalau berisi sikit lps bersalin baru cantik kot..
Sexy je hubs tgokkan..tp tnjuk kat dia je la
Unknown said…
Hi sepet....saya pon tgh pregnant lbh kurang sama dgn sepet....ni anak first jgak...for me..u are lucky than me....sb berat awake xnaik byk mcm saya berbelas kilo....rasa mmg stress Tp rasa motivated skit...bila tgok quote dating norjuma...don't fear for extra kilos....insyaallah lpas bersalin boleh dpt ramping mcm dlu....insyaallah masa pantang nak Cuba jaga betul2...yg penting selamat n dpt tgok baby sendiri....good luck sepet..doakan utk saya juga...saya pon nak kurus mcm awak...;-)
Unknown said…
This comment has been removed by the author.