Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Jun 5, 2014

Belanja gambar sikit.

Tak menyempat nak tunggu up entry esok. Takpe, harini bagi korang tengok gambar dulu. Esok baru stori penuh ye. =)

Semua gambar dengan family in law.







Semua ada kecuali Syah, dia tak dapat cuti, jadi bye bye jaga rumah elok-elok. Kihkih!

Eh ok la, nak sambung balut barang. Ekceli aku tengah balut barang, tapi hati meronta2 nak tunjuk gambar kat korang, hahaha! Rasa nak sekeh diri sendiri je bila perangai tetiba camni. 

Byeeee =)

6 comments:

ain.ya.nun. said...

kasut sorang je yang tak merah. Lawa la semua pakai kasut sedondon.

Chekgu Azrine said...

sweet sngt...bestnya HK

Juz Haira said...

meghah nya makngah.... hehe.. smart la ksut sepet n qery.. skinhead gittew.. (^^,)

http://hairacookies.blogspot.com
Adab moden ke wedding...

Hidayah said...

Komen jujur boleh..?

Boleh?

Haha.. dalam takot takut berani akk mengaku.. kalau takde isi cerita setakat gambar gambar je xde ayat ayat manis sepet... mmg rasa "bengkek" je tau..

Lebih rela tgu entry ber draf haha..

Cuci mata tgk gmbr tak cukup utk memuaskan nafsu nafsi haha..

Maka lekas la sepet lekas la hapdet..

Ciare Baha said...

yang penting makyong tu menten gohjes sgt ;)

mrs kayrul said...

bestnya...HK ye tue....cepat2 story