Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Jul 19, 2013

Sapa nak bagi jam tangan free Rm10K?

Nak raya ni, masing-masing la sibuk bershopping baju raya, kasut raya, tudung raya. Aku je belum beli lagi. Sedihhhhhh... Persiapan nak raya tu aku masih KOSONG lagi. Sibuk persiapan nak kawin,sibuk beli barang hantaran. Sibuk fitting baju. Kisahnya nak beli jam hantaran Qery la ni. Kadang2 bengang je aku, barang lelaki ni mahal-mahal la. Tapi takpe, masa ni je la kau merasa nak pakai barang mahal-mahal ye. Lepas kawin beli kat pasar malam cukup. Tunggu barang tu rosak kite pergi pasar malam lagi beli. Mihmih!

Masuk kedai jam, tengok jam yang cantik semua laaaaaaa mahal gila. Eh eh ehhhh.. Kalau beli sendiri punye boleh la tutup mata. Ini Qery punye, tengok je la sambil telan air liur. gulp gulp gulp pastu ajak Qery bla. Haha! Tapi apa pun terjadi, haruslah aku belikan jugak. 

Sekarang ni aku sibuk la topup RM10 dua kali sehari. Konon2 nak menang jam tangan RM10k dari Xpax. Yela mana tau ada tuah di kaki. Ceaaa...verangaannn ke sudah.. Kadang2 pau Qery mintak topup RM30. Gara-gara nak menang jam tangan. RM10K okey. Orang kalau jalan kepit beg erat-erat takut peragut sambar kan. Yang kisah jam RM10k ni kalau pakai, 24jam peluk tubuh. Takpun tangan masuk poket. Hihi!

Mana tau tetiba hari sangat bertuah dapat jam yang RM30k. Komfem menang jam Rm30k tu sampai ke cucu cicit. Tapi aku rasa belum sampai ke cucu, baru sampai ke anak cerita tu di olah,konon2 kumpul duit Rm30k gara2 nak beli jam. Haha! Cite nak up je kan. padahal menang dari Celcom Xpax.

Alangkah best nya la kalau menang jam tu. Dapat pulak time raya. Memang masuk sangatla. Balik kampung tayang jam. Tidur pakai jam, mandi pun pakai jam. Ok aku over. Cane nak menang??


1. Reload RM10 dua kali sehari. atau
2. Reload RM30 sekali sehari.

#TIMETORELOAD
#TIMETORELOAD


Maklumat lanjut KLIK SINI

Selamat Berpuasa dari Xpax =)

No comments: