Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

May 21, 2013

Normal lah kannnnn

Haritu aku main ukur kekuatan pakai benda alah ni.

Punyela sekuat hati aku bengkokkan. Lampu tu berhenti takat tu je.

 Korang pernah main tak? Besi ni keras gilaaaa...huhu!

 Kekuatan aku tahap 4 ni. Korang kalau jumpa mesin ni, cer try. aku nak tau jugak korang kuat tahap mana. Kalau setakat 3, aku jeling2 je. Haha! Berlagak gila padahal tahap 4 je kan. Sapa lebih pada aku, tolong jangan inform eh. 

(-_-')

Turn Qery pulak.

 Pftttt

Tahap 10!?!?!?!

Rosak kot mesin ni. Hihi!

Qery lembik okey, kalau aku cubit sikit, sakit sampai seminggu, asik la tunjuk tempat kena cubit tu. Kalau tumbuk dia kat lengan, malam tu terus dia cakap tak boleh main badminton. Gedik sangat. Huhu!

S : Eleh 10 je, tak yah la kembang2 hidung
Q : Kalau mesin ni ada sampai 20 pun kite mesti sampai 20.
S : Tangan je kuat pun
Q : Ish rasa tak setaraf la jalan dengan orang kekuatan 4 ni.

Kong ajooooooooo....

4 comments:

Izzati Asyraf said...

cute la uols!

NinaAz said...

Hhh.. thp 10 tu kira power ah. La. Saje tu dia nak menggedik ahaks

Vee Lea said...

Hehehe lelaki mmg sensitif part cubit and tumbuk ni. Mereka mmg rasa sakit sgt, kalau prempuan dpt thn lg. Hehehehe.

Chekgu Azrine said...

Hehe..lawaks