Dalam blog macam gangster ke?

Korang baca blog aku nampak aku macam gangster eh? Macam kasar2? Yeke? Hihi! Sebab cara aku cakap memang macam ni, cuma nada aku gedik. Mungkin korang baca nada kasar and garang kot. Eh paham tak apa aku cuba nak terangkan ni. Haha!

Ok fine, yang mana pernah dengar suara aku kat keek tu. Memang la suara aku macam tu, sebab tu kawan2 kata aku gedik forever. Sejak azali macam tu. Walaupun dalam ni tulis macam gangster, tapi cara aku cakap gangster yang gedik. Sebab tu semua orang tak takut. Pfttt

Jom follow memfollow kat keek. Aku tengok ramai je follow keek, tapi semua jenis yang register je, tapi takde video. Haha! Malu macam aku jugak..

Follow Keek aku tauuuu


Sure lepas tu korang tak mo baca dah blog, hahaha! Kbye

Senyum fake*

p/s : sorry line internet aku dari semalam macam *&^*^,

Comments

comellll....tp ganazzz....hehehe...
cikji said…
suara sepet keek,alahaiii kompem mak mak berebut nak buat menantu,hihi
NinaAz said…
Ada keek. Dah follow. Tp I xpernh wat video. Haha
Unknown said…
untung qery.. hehe
Syamimi Saad said…
suara awk cute sangat..sama mcm orang nya.. =)