Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

May 27, 2013

Kuat makan!

Ini tidak sepatutnya berlaku..

Sekarang ni aku makan 3 kali sehari kot. Petang dalam pukul 3 macam tu makan. Lepas tu keluar pos dengan Qery makan. Lepas tu pukul 2 3 pagi makan. 

Whatisgoingonbebeh.

 Pastu mak aku petang2 suka masak kuew tiaw. Siap hantar sepinggan dalam bilik. Apo nak di kato... Telan je la..huhu!

Ini gambar makan kat Burger Bakar Abang Burn. 

Malam aku masa meggy, letak telur, letak kentang. Ko pernah letak kentang? Hahaha! Sebab aku rasa kalau meggy kosong je macam tak cukup. Sebijik kentang okey. Gila. Habis pulak tu. Mak aku senyum je. Dia memang suka la aku makan. Selalu macam payah gila tengok aku makan. Sekali aku dah makan, macam jin. Jin korea. *sebab pakai lip tint, haha*

Tolongggg laaa.. lepas ni setiap malam bermandikan losyen maixara. Nak ramping macam kerengga. *ada hati lagi, haha*

Diharap buruk lantak di bersifat sementara. Kalau dalam masa seminggu ni masih lagi. Bawak aku berubat cara kampung. *tetiba sangat* Padahal memang kuat makan.

Byeeee.

*pembayaran sebelum pukul 4, pos hari ni, lepas tu esok yeah. Muah!!*

3 comments:

NinaAz said...

makan banyak tapi tak gemuk dan tembam. hurm. untunglaaaaaa~. iollss jeles hokey

Chekgu Azrine said...

sweet je sis...mkn byk tembam lg cntik

Izz Latif said...

habislahhh...baju nikah xmuat nanti. haha
;p