Happy Befday Ke-29

Ehem ehem. Kali ni takmo jiwang. U know I know dah la kan. Kalau u tak know meh i bagi penumbuk sebijik. Berani dia...huhu!

Benda yang paling merunsingkan wanita adalah bila befday pakwe/suami. Sebab barang lelaki ni memang takde banyak choice. Lepas tu mahal. Baju lelaki mahal okey. Tsk. Padahal aku tengok baju tu biasa-biasa je. Kain takde la bagus mana. Sepesen macam tu jugak. Tapi kenapaaaa mesti mahal... Haritu tengok kasut lelaki dekat seribu. Gila ke. Letak kat kaki kot. Pekejadah beli beribu lepas tu pijak. Oh memang tak boleh terima. Kalau orang kaya baca blog aku mesti dorang gelakkan. Hello Sepet? Seribu is so funny okey. Pfttt... Menangis aku. Haha!

Fikir punya la fikir. Sampai rasa nak mintak orang lain tolong fikirkan. Sebenarnya takde aku fikir sangat. Lebih kepada malas nak fikir. Kuikui! Dalam hati macam...boleh tak kalau buat-buat lupa. Kalau buat-buat lupa paling-paling pun Qery merajuk seminggu je. Takde la sampai nak clash kan. Ada ke orang clash sebab makwe dia lupa wish befday. 'Ko kenapa break?' 'Oh ex aku tu, boleh dia lupa befday aku, aku pun break la' Kentangg sangat nih. haha!. Mengenangkan setiap kali befday aku dia memang beriye buat sepraise. Maka, marilah kite poyo jugak. 

Ada dua benda wish list Qery, aku tau dia mengumpul duit sehari seposen nak dapatkan barang tu. Pfttt. Qery kalau kumpul duit, mesti dia cakap dia kumpul sehari seposen. Tiap kali masuk kedai kasut je kan, dia cakap la kat aku, sikit lagi je duit yang kite kumpul tu cukup, kite nak beli kasut ni. So aku memang dah tau la kasut mana dia nak. Bukan satu okey. Aku rasa kasut yang dia nak beli tu ada 4 5 pasang kot. Haha! Kegilaan. Tapi aku tak mampu la nak beli sekali 4 5.Belikan 1 cukup la. Sekurang2nya, seposen sehari dia tu, boleh la dia beli kasut lain. Kekeke!

Saiz kasut pun aku dah tau. Kalau UK saiz 8. Kalau US saiz 9. Jadi masuk-masuk kedai. Tunjuk je kasut mana. Lepas tu bayo sambil nangis dalam hati sambil air mata bertakung. Hihi! Lepas je belikan kasut. Kite menuju ke kedai jam. Jam pulak. Qery selalu beli Fossil. Aku dah la tak tau sangat design or brand2 jam. Aku kan tak pakai jam. Disebabkan aku tau jenama tu je, okeyla. Kite belikan je. Taste Qery aku tau sangat. Lagipun design dia yang cantik tak banyak mana pun. Masuk-masuk je kedai tu, terus nampak design ni, terus beli. 

Dua cukup la. Lepas tu ke Baskin Robin. Tempah kek. Kek kecik tu je. Yang asikrim tu. Sedap je aku nampak dari luar. Ini first time tau aku belikan Qery kek. Selama ni pernah la beli kek, itu pun duduk lepak makan kat SR. haha! Kali ni je poyo habis. Diam-diam beli ni. Peluh jantan semua keluar. Kuikui! Balik kite balut cantik-cantik.

Lepas ni mampus nak menjawab dengan Qery, beli kat mana, keluar dengan sapa, menggatal ke tak. Kalau bagitau beli online dia percaya tak. Tapi ada ke baskin robin online? huhu! Tatuttt gigil gigil. 

Hadiah dah bagi dah. Nanti sambung update pasal celebrate befday Qery eh. Kittew hadiahkan Qery innew....comei tak???

Dah siap-siap balut.

Dalam diaaa...

 Homei tak...

 Nasib Qery sukeee...mihmih!

Kasut idaman Qery.


 Semoga lari makin laju. Tapi aku rasa susah nak laju, faktor berat badan melampau..huhu!

Selamat Hari Jadi Khairi Fizairi yang ke 29

Bye!

p/s : Cepat rebut harga promosi MaixaraC Sential Rm99.90 sebelum harga naik bulan Jun. Ada banyak free gift menanti anda...ecehhh... Iklan sangat. Hihi!

Comments

!za VS c!c! said…
hi sis..semalam sy ade jumpe sis dengan bf kt baskin robbin leisure mall..btol2 kt sebelah sis time tu sis tgh membayar..tp segan sgt nak tego..hehehhe...
NinaAz said…
Dah 29 keaaa... ingt baru 25. Mihmih
"CT CoMeL" said…
epi besday buat tunang cik sepet....
marina said…
sepet beli kt mner?? alamanda ader ke?