Insyaallah kalau ada rezeki =)

Ha tajuk ustajah sangat kan. Hihi! Ramai jugakla customer yang wasap tanya kenapa aku buat clearance stok.. Antara pertanyaannya

Nak tutup kedai ke?
Nak jadi fulltime housewife ke?
Produk tu tak elok ke?
Ke ke ke ke?

Dan macam-macam lagi la pertanyaan tu.

Okay, untuk pengetahuan korang. Aku buat clearance bukan sebab nak tutup kedai ataupun produk tu tak bagus ke apa. Produk yang aku jual kebanyakkannya sebelum tu aku buat research dulu. Semua pun bagus, aku stop restock bukanlah sebab barang tak bagus. Ada sebab lain. Aku still bukak kedai macam biasa. Produk yang masih aku jual ofkos Tabita dan Ibu Putih. Cuma apa yang korang baca kat entry atas ni, barang2 tu lah yang aku nak stopkan jual.  Why Sepet, why??

Hihi!

Ekceli, iolls nak try keluarkan produk sendiri. *gelak tutup mulut*. Ala korang, sekadar mencuba je. Berjaya atau tak aku pun tak tau, harap2 berjalan lancar. Aminnnn. Dan harap jugak doa dari korang semua. Sebab itulah, aku agak bizi sebelum beranak haritu. Semua benda nak kenal setelkan sebelum beranak. Ini pun banyak benda tergendala sebab aku tak boleh nak keluar pegi cek barang semua. Pfttt

Tapi aku percaya, perancangan Allah lebih teratur. Yela, kalau ikut aku memang la nak cepat je kan. Kikiki! Tapi aku fikir, it's okay kot. Ikut je flow dia, lambat pun tak mengapa. Asalkan teratur. Gitu. Insyaallah by next week sample akan keluar. Dan sample akan aku berikan kepada semua pembeli barang2 kat Seqy Beauty

Apa produknya Sepet? Haaaaa, itu kena tunggu lah. Hihi!

Comments

woww..hebatnya sepet! ciri2 usahawan berpandangan jauh makin menyerlah. gituh! all the best beb~
Unknown said…
congrats sepet nk buat produk sendiri. mohon buat agen dropship cz nak apply awai2...heeee
mamabeauty said…
tahniah dear..
you pun ada pengetahun didlm farmasi kan.. insyaAllah dipermudahkan
wahh best nye dapat kua produk sdri.. hehehe tahniah ey akk.. suka tgk izz :)