Assalamualaikum,

Biasalah aku ni memang ala-ala chipsmore. Suka-suka nak update, suka-suka tak nak update. Gitu. Update ni pun sebab ada benda nak inform something, kalau tidok, kesudah la tak ada entry. Hihihi!

Memula sekali nak bagitau, barang-barang yang aku nak clear tu semakin berkurang.  Ada yang memang dah tak ada stok. Yang dah tak ada stok tu memang takkan re-stock lagi ye. Jangan la dikau merayu-rayu suruh aku jual balik, tidak akan di layan. Ewahh..haha!

Pastu, bukan semua barang aku clear tau. Tabita, loose item tabita, ibu putih masih jual macam biasa.

Ok, kalau korang follow instagram and facebook, aku ada bagitau pasal sample product dah dapat. *sukeeeeee sangat la hati kite tuuuuu*. Hari yang sample sampai ke tangan aku, tersengih sorang-sorang sampai ke malam. Excited punya pasal la ni. Padahal sample je pun. Muahahaha! 

Aku dah start bagi sample as a free gift kat semua customer. Ramai yang tanya bila product yang betul2 nak keluar sebab tak sabor nak beli. Ada yang wasap tak nak sample, tak main la sample2 ni, nak beli terus. Amboii sangat tau. Suka bagi iolls nebes. Hihi! Insyaallah by next month dah boleh jual kat korang.

Meh kite tunjuk product kite tu =)

BB Cream by Seqy Beauty

Ini rupa sample tau, bukan product sebenar.

Kenapa Seqy? Alah korang ni, kalau teka-teka pun tau kot. Se (Sepet) Qy (Qery). Itu gabungan ala-ala letopsss punya nama la konon. Mihmihmih! Nama syarikat ni ekceli dah 2 tahun rasanya wujud. Cuma aku tak nak war-warkan sangat nama ni. Ramai orang tau Sepetsshop je kan. Tapi kalau sapa-sapa beli barang dengan aku memang tau kot yang ekceli nama syarikat kite ni Seqy Beauty, sebab tertera kat borang poslaju.

 Aku start bagi hari Isnin lepas, then Selasa ada yang dah dapat. Tapi tak banyak pun la isi dalam tu. Dah kata pun sample. Ye dok. Hahaha! Nak suruh korang cuba je dulu. Lepas tu ramai la yang nak free sample. Yela, ada yang baru je beli barang dengan aku, takkan nak beli lagi semata2 nak sample. Sokeyyy sokeyyy, aku ada buat 10 customer bertuah. Sapa-sapa yang ada instagram silakan mencuba.

 Gitu....

Tapi memang BB Cream ni best tau kerana formulanya yang best. Auwww, puji diri sendiri. Hahaha! Insyaallah bahan2 dia selamat, tak ada unsur2 harommmmm, semuanya halal belaka. =P

Nanti keluar je product sebenar. iolls cerita lebih lanjut...

Muah!!

Comments