Nak berholiday

Plan secara tiba-tiba. Sebenarnya aku nak pergi area Malaysia je. Tetiba entah macam mana pergi ke tempat lain pulak. Hihi!

Barang apa pun tak packing lagi. Esok la baru siapkan. Orang yang paling happy ofkos la Qery. Dia tu pantang berjalan memang happy memanjang. Over excited pun ada. Lepas tu aku jugak la yang kena siapkan semua. Pftttt

Dari pagi tadi order berderu-deru masuk. Handfon ni full pagi tadi, sekarang tengah hari dah tinggal 25%. Aku pulak banyak urusan harini nak setel. Kelam kabut. Ini pun update sekejap sementara tunggu turn. Oh tabita available tak kisah la apa jenis set pun. If korang nak terus bank in pun boleh takde masalah. Barang-barang lain pun ada je stok. Kalau korang dah tau harga and nak cepat pos korang boleh terus je bank in and wasap gambar resit. Kalau aku reply lambat jangan risau tau. Sebab aku nak save bateri ni. Tapi tetapla aku pos jugak harini.

Sapa-sapa yang nak aku pos barang dalam minggu ni, pembayaran last esok pukul 5 petang. Lepas dari tu aku terpaksa pos Isnin depan. Jadi sapa nak cepat-cepat bagitau yeah. =)

Cerita pasal holiday, sebenarnya aku still trauma. Bukan sebab kes pesawat hilang tu. Tapi sebab haritu aku pergi China badan aku tak okey, memang rasa nak pengsan pun ada. Bengang gila bila tak dapat nak rehat. Paham2 la pegi dengan agen kan berjalan pagi ke malam. Kalau sihat aku tak kisah, tapi masa tu nak bangun pun tak larat. Paksa-paksa kan diri sampai aku rasa trauma sangat nak berjalan ramai-ramai ni.

So kali ni takde agen. Pegi dengan Kak Azlin, aku dah tanya siap-siap boleh rest tak kalau penat. Katanya boleh je takde masalah sebab kita pegi sendiri-sendiri. Buat masa sekarang ni aku memang okey, tapi mana la tau kan tetiba tak okey ke. Benda ni nasib-nasib.

Harap-harap badan aku okey la nanti, takde la rasa bersalah menyusahkan orang ke apa. Huhu!

Eh okey la, nanti update lain. Byeeeeeeeee

p/s : last pos rabu, last payment untuk pos rabu adalah jam 5 petang. Next postage hari Isnin depan.
012-2678134 (sepet)

Comments

Sheila Salim said…
Assalamualaikum sepet. selamat bercuti, jaga diri dan kandungan baik2 ya ~~~