K-ry and Zack-u

Rindu nak ingat-ingat balik zaman 5 tahun yang lepas. Masa mula-mula Qery nak ngorat aku yang gojes ni, jangan pitam lagi, hehe..baca sampai habis baru pitam tau. Masa tu set nama dia kat fon Kry. Qery pulak save nama aku zackU.

Aku baca balik entry2 yang aku dah save semalam. Saja la. Sekali tengok masa tu Qery kurus gila dan aku gemuk gila. Tergelak sorang-sorang. 

Teringat masa Qery jual mahal. Pftttt, pernah okey. Agaknya masa dia jual mahal tu, dia ada makwe kot. Zaman gila dia. Tetiba datang kat asrama aku semata-mata nak makan sama. Bukan sekali datang. Berkali-kali. Aku pulak yang rimas. Haha!

Sebab iolls masa tu ada boyfriend. Pandang Qery sebelah mata je. Malas nak layan sebab dia dulu tak betul sikit. Makin di layan makin gila. Plus mengada-ngada lagi over dari pakwe aku pulak. Kau apahal kan. Nasib pakwe PJJ, haha! Takde la nampak sangat kegiatan curang aku ni. lalalala~~

Bila eh start suka Qery..bilaaaaaa ehhhhh..kejap fikir. Takde la terus suka kot. Mula-mula benci gilaaaaaaaaa...serius tak tipu. Pernah cerita kan yang aku siap delete number dia kat fon. Maki-maki dia, kahkah! Masa tu memang bengang tahap cipanzi. Padan muka aku sekarang. (__________________)

Lepas tu bila dah kawan balik, rasa dia funny. Funny sebab perangai dia yang mengada-ngada. Lepas tu kuat cemburu. Hoih...sampai sekarang kuat cemburu tau. Stress mak hencik.  Baru-baru ni dia tegur aku...

Q : Kite tak suka mata lelaki pandang kamu.

*cry cry cry*

S : Lah, kalau laki tu pandang, kite nak elak macam mana.
Q : Nyorok la belakang kite.

Boleh??

Kalau nak lepak kedai mamak malam-malam memang kim salam. Sebab malam kan ramai lelaki lepak kan. Tak boleh hokey, padahal laki2 tu tak pandang aku pun.. Apakah ini??

Bila dah sukaaaa...sebab hari-hari pun jumpa. Sebelum Qery ajak bercinta *auw, haha. Malu haku nak taip ni* pun dia dah protect aku tak hingat punya. So rasa selamat je dengan dia. Lepas tu rasa terbiasa kot. Pun takde kuar dengan lelaki lain *sebab Qery tak bagi, boringggg..padahal bukan makwe dia pun masa tu* Aku dalam tak puas hati pun ikuttttt je. Haha! Sebenarnya memang takde laki ajak aku kuar pun. Sedih...haha!

Dulu memang panggilan kitorang kamu kite kamu kite. Tapi sekarang dah tukar tau. Cuma kat blog aku still letak kamu kite takut korang muntah darah jijik je dengar nama panggilan i yang anjeee tu. kahkahkah!!


 Sanggup letak nama jersi sempena nama kekasih. Lomatikkknyeeee Abang Qery. Haha! Oh aku tak panggil dia abang ye walaupun dia tua 4 tahun. Pleaseeeeeee la.... Boleh pupus lipas kalau aku panggil dia abang. 

Dari ini, aku sajikan...ceaaaa...gambar-gambar tak berapa nak lama..dah upload banyak kali. Saja nak upload banyak banyak. Ini semua phoyooooo










Dah muak?


Doakan yang baik-baik untuk aku tau.

Sayangggg korang

=)

Comments

Shima Mazlan said…
always doa kan yg terbaik ntok korg berdua .. hope kekal hingga akhir hayat .. amin ..
Unknown said…
insyaAllah..amin
semoga korang berbahagia selalu hingga hujung nyawa k^_^
Nur azzariah said…
kak sepet..gmbr last yang paling cover comel..hehehe
selamat berbahagia kak...kahwin nti nak kad kahwin oke..hehehe :)

#cepat2 update entry tunang oke..nk tgk semua gambar...
ella suheyla said…
gambar last tu yang ditunggu-tunggu.... >_<
RieNa said…
insyaallah, semoga kekal bahagia hingga ke syurga. kawen cpt2 hana, boleh buat pahala byk2. :)
udez said…
owww...so sweeeeettttt..
Unknown said…
akak doakn yg terbaek untuk awk sepet..
Unknown said…
mula2 muak gk =p
tp kua pic yg last tue, trus senyum..
say 'c0melnye..'
k0rg pasangan yg sgt sepadan.
sepet kl0 tg0k dr pandangan tue da mcm catriana ross dah =p
NHML said…
suka gambar last tu, nmpk sepet sopan, ayu n malu2 gitu......hihihi
Unknown said…
tak puas sbnrny nak tgok gamba . haha . sikit sgt .. hope berkekalan smpay ank cucu ..[:))]
Wahidah said…
gmbr last tu sweetnya...:) tahniah
ain.ya.nun. said…
Update lah cerita tentang gambo last tu. =)
Syamimi Saad said…
sweetnya korang berdua.. :)
moga bahagia yang dicipta kekal hingga ke alam syurga.. :)
Alo alo gambar last tu nak mintak cubit je hehe. Nomey.
Paling suka gambar last...
update la pasal majlis tunang tu Sepet....
baper lama nak peram ni...
tak sabor dah akak nak membacanyaaaaaaaaa... huwaaaa :(
(haa..ngko sampai merayu ni ha heheh :D)
Aileeza Radzak said…
Gambar last tu lomantikkkk angattt..... *picit2 laptop*
Aileeza Radzak said…
Gambar last tu lomantikkk angattt... *cubit2 screen laptop*
Unknown said…
gambar last macam malu-malu kucing haha so cute :D
Sarah said…
aaa gambar last tu comelnye!! kiut gila. semoga bahagia selalu & cepat2 kahwin!!
Unknown said…
haha, dah bace dah entry mse sepet tunang tue.. lawa la kau sepet..siyes mcm izara aishah.. pelamin da mcm leh nikah trus.
v08 said…
Gambar last paling sweet.. Alala..
Kak Sepet tlg la kasi buat tu header blog boleh?