Aura Instagram

Sekarang ni kemain semua orang ada instagram. Walaupun aku pun register IG ni lambat, tapi aku tetap rasa aku IN *sangat* dengan peredaran zaman, haha! Gambar memang entah pape, tapi tatapppp aku nak upload. 

Tapi bukan la semuaaaaaaaaaaa gambar aku upload hat IG. Ada beberapa je gambar pun. Sebab aku taknak bila semua gambar aku upload kat IG, nanti aku dah malas update blog. Selalu bila gambar dah tunjuk kat IG, memang agak kemalasan nak update gambar yang sama kat blog, tapi kalau gambar belum update kat mana-mana, agak rajin sikit nak menunjuk gambar kat blog. Jap. Aku pun tak paham apa aku taip ni..lantakla..

Ini sebelum pegi spital. Kite makan dulu nasi ayam.


 Aku suka nasi ayam kat Tesco ni, sebab kan sedap sangat. Pekerja dia pun comel baik-baik je. Sampai dah tau dah kitorang selalu order apa.


Bungkus makanan untuk mak, tapi sendiri makan sebab mak asik pilih bubur ayam je. Aku beli bubur ayam setiap hari untuk aku makan. Tapi selalu mesti mak yang ambik bubur tu. Huhu! Terpaksa i makan nasi ayam 2 kali. Muka pun dah macam ayam.

Semalam dah  menunjuk kat IG jam yang Qery hadiahkan tu. Yang aku cerita aku berdiri lamaaaaaaa kat depan jam ni. Sebab dia comel. Qery terpaksa hadiahkan..haha! Marilah menunjuk di sini.


Comel tak? Tak eh? sob sob. Aku rasa comel gilaaaa kot. Sebab dia ada love kecik-kecik. Lepas tu dia macam gelang. Lepas tu warna dia emas. Lepas tu yang paling best Qery yang hadiahkan..itu paling penting. Kekeke!

Belakang dia jenis cangkuk tu. Aku memang tak bukak la jam ni. sebab susah kot nak pakai. lagipun salesgirl tu kata pakai je, nak ambik air sembahyang pun boleh. tak payah bukak-bukak. Aku rasa aku dah macam gegirl dah ada jam berantai2 ni. 

Gegirl pun gegirl la. Asalkan free. kuikui!

Comments

NinaAz said…
Comel jam + shawl sepet ♥
Anonymous said…
cntikk gelang hehhe blikan stu,,haha :)
HanNis SaNia said…
unik jam tu. memang harus la qery belikan sbb cantik and lain dari yg lain
Unknown said…
aah la..comel je jam tu..
Chekgu Azrine said…
Cantik jam tu..sepet pkai lg nmpk lawa..
shu said…
cantikla jam tu..nk rembat jgkla 1 :)
Untuk orang muda macam awak cantik dan sesuai lah jam tu.....memang comei macam si pemakai nya.
mama leen said…
cantiknya... berapa harganya itu????? hehe
nanti nak duduk lamaaaaa depaan jam yang kite suka. mesti incik suami masa depan hadiahkan jam tu. hu3.
Unknown said…
cantik laaaaaaaaaa!