Macam mana nak tukar?

Update : Badge selamat di buang. Hehe!

Aku tak tau sejak bila ada status ni kat badge facebook aku.


 Selama ni status tu none. Bila masa pulak status tu aku tulis qery fusal..sepet mandi..lepas tu amik air...?

Apakah? Ayat dah la tergantung bikin aku seremmm sehaja. hahaha! Hoi kenapakah tetiba menjadi gitu? Aku takde tulis apa-apa pun kat facebook aku. Tak pernah tulis ayat macam tu. Menakutkan betul lah.

Ada sapa-sapa tau tak cane nak tukar? Baru harini aku perasan tau.

Kang aku buang je badge tu kang.

kepada sapa-sapa yang tak berjaya masuk facebook aku, search kemain lagi tapi tak jumpa. Adalah kerana aku memang tak bagi sapa-sapa search. Walaupun kau taip Sepet Noh, still tak keluar facebook aku. Kerana itu aku buat badge ini. Supaya readers boleh add kalau dorang nak.

Tapi disebabkan status yg menakutkan ittew. Aku rasa nak delete je. Pehal tetiba nama Qery pun ada dalam status i? Biarlah orang tak add facebook pun takpe. huhu!

Comments

mummy alisha said…
uih.. sensored bunyik tuh...
Unknown said…
sama lah kite, pelik. ada org hack mayb?
Anne mahli said…
hahaha...lawak gila la sepet!cam mana la satus tu jadi camtu ehh..misteri hehehehe..
Unknown said…
owh....mungkin kecelaruan teknologi..hihi
Haah lah takut ada orang hack fb awak la....menakut kan je.
Unknown said…
Eh samalah kita..akak pon keluar status yg bukan2.. Lepas tu akak terus delete badge dan buat yg baru tp yg xde status la.. Mybe kene hack kot
v08 said…
Patut ah search punye search tak jugak dpt Sepet Noh. Tapi kalau add kak Sepet nak ke confirm? ;)