Baju untuk mereka yanng plus size =)

24H Sticky Mode : Entry baru di bawah =)

Tiba-tiba aku rasa aku sangatlah prihatin kepada semua wanita-wanita tak kira macam mana pun bentuk tubuh koraang ken..hehehe! Yela bofore ni ada yang sentap aku asik tunjuk shopping online jual baju slim melim je. Yang comel-comel perhati je. Olololooooo..meh kat kite meh.. Kite nak tunjuk satu online shpping jual Plus size pulak yeah....

Baju-baju ni semua menarik perhatian aku. Lawa =)

 Cantik, tak silap aku dua helai je lagi ni. baik korang cepat sebelum terlambat, harga pun RM37 je. Murah...!!

Yang ni design dia cantik kan. ada 3 warna je. RM42. Harga-harga baju ni semua below RM50, semua mampu la.

Ini pulak kain lycra, ada banyak warna, harga RM45.


Korang nak tau harga pergi klik kat online shop ni yeah. Aku tunjuk gambar baju-baju dia tauuu






Jadi sapa-sapa yang rasa susahnyeee nak cari online shop untuk plus size boleh ke


Yang penting harga murah okey, hehe!
Cepat beli sebelum saiz korang habis.

Comments

Oooo terima kaseh Cik Zu nanti aunty merayau rayau kat blog tu ya, at last ada juga baju untuk kita kita yang comel.
Unknown said…
wahh memang murah.. jemput masuk blog akak ya sepet... ade semi inner n headband tomei.. =D