Koleksi baju Pretty Chase Sepet =)

Aku baru dapat parcel dari Pretty Chase.


Suka sangat sebab pembalut dia lawa warna hijau, hehehe! bajunya pun lawa sangat, tapi belum pakai lagi. Cecepat gantung masuk dalam almari. Tengok bersusun baju dari Pretty Chase. Kagum sebentar.

Meh aku tujuk beberapa helai baju dari Pretty Chase yang gojes tu yeah.

Dua-dua ni baju raya aku, pakai time raya. Suka sebab selesa.

 Baju merah tu baru dapat belum pakai lagi. Biru tu pernah pakai dah. 

 Baju hijau pun pernah pakai, rasanya tak snap gambar lagi kot, baju warna warni tu pun baru dapat.

 Belt biru baru dapat.

Banyak lagi baju dari pretty chase ni, ada seluar, ada shawl, tapi gambar tu dah takde dalam pretty chase, nanti aku pakai aku menunjuk di sini k. hehe!

 Baju kat Pretty Chase ni cepat je dah sold out, geram betul. Ko tengok la baju pink tu sikit lagi sold la tu, ada lebih kurang 3 warna patern macam tu, 2 dah sold. sekarang fesyen macam ni kot. Tiap kalai pretty chase keluarkan design ni, mesti habis. Aku geram je.


Korang gi Pretty Chase tau, banyak sangat baju lawa.

Ni yang tak sabar nak dating ni. =P

Comments

NHML said…
sepet selalu kalau ikut saiz uk amik saiz berapa?
Unknown said…
cantik2..slalu bukak web nih...tp blom pnah try beli lg..huhu
Irfa said…
akak cuma mmpu tgk jela
konfem x muat.huhu
Amboi asyik beli baju baru je ya, kaya betul.
Sepet said…
ceritera-chinta : Selalunya 4. tapi biasa la dia takde la fit sangat. longgar2 sikit. selesa la.

Mira Adzlia : Takpe, tengok2 dulu mana tau nanti dah berkenan terus beli tau..hehe!

Irfa : Hahaha! Jangan cakap gitu.

sharifah rosidah : Aunty, hahaha! Mana ada asik. =P