Happy Befday Emak

Befday Mak aku Isnin lepas, Esok befday Bapak aku. Aku bangun pagi tu, tengok kat fon ada note Befday emak, tapi buat tak tau je. kuang ajo kan, kekekekeke! Siap stop kan notification tu. Keji. 

Pagi-pagi mak keluar gi menjemput jiran untuk kawin abang aku nanti. Selalu tengah hari baru dia balik la. Dia penat dia tidur. Aku malas nak kacau. Lagipun hadiah tak beli pun. Nak keluar pulak Qery bizi. Aku bukan tak nak keluar sendiri. Qery tak bagi. Bahaya katanya. *boringgg*

 Nak beli kek pun kena tunggu Qery habiskan training bola. Pfttttt

Tetiba malam tu tengok Ode dah belikan kek. Kek kecik comel. Aku pun ingat nak beli kek kecik jugak, tapi bila Ode dah beli, jangan membazir, rumah aku ni memang jenis tak makan kek sangat.

 Hakim dengan kek opahnya. Kecik je kek, tengok pisau potong kek lagi besar kan.

 Ayie yang baru kawin ittew. Sibuk nak masuk dalam gambar jugak, dia tau aku nak update dalam blog kan.

 Emak umurnya dah 61 tahun. Tapi nampak macam 50 *mata ke atas sangat-sangat-sangat*


Aku tanya la mak

Aku : Mak pakai lipstik eh?
Mak : Iyelah, nak tangkap gambar masuk dalam blog kan.

Euw! Buat la blog sendiri *berkata2 di dalam hati*

Semoga mak sihat, ceria, bahagia, diberkati sepanjang masa, dunia dan akhirat. Amin =)
Kami adik beradik semua sayang emak.

Comments

nalsweet said…
korang sekeluarga mmg byk ikut muka mak kan?

mak kita sebaya..hehe

akak nampak MIA!!!! aiyoo..comel!
macam jepun je dia..hehe
Unknown said…
hepy besday kpd emaknya :)
Riena Haiqal said…
selamat hari jadi Mak sepet.. (^_^) semoga dipanjangkan usia, sihat2 selalu dan berbahagia disamping keluarga yang sentiasa ceria dn kelakar.. hehehehehe

Irfa said…
kamu dah tua nanti mesti sebjik muka mak ..hepi beday mak ;)
Unknown said…
sila tgk blog sy grapeladymyra.blogspot.com
hahahah :D sepet ni lawak tau...
siap tanya mak pakai lipstik ke tak...
create la satu blog utk mak awak...
kot lepas ni dia senang nak update terus ekekke :D

kirim salam kat mak eh...
selamat hari jadi makcik!
moga panjang umur & murah rezeki...
aminnnnnnnnnnn
Sepet said…
nalsweet : Haah kak, perempuan ramai ikut muka mak, yang laki semua muka abah. Iye tu Miaaa..hehe! Siap hafal lagi.. =P

Mira Adzlia : TQ *jawabkan untuk mak* hehe!

Riena Haiqal : kadang2 kelakar, kadang2 menyakitkan hati, hahaha! TQ =P *bagi pihak emak*

Irfa : Haah, ramai yg cakap camtu. Tapi mungkin saya comel sikit. Ops..huhu!

thya mierachienta : Dah...sweet. TQ!! =D

Erin-Ibu Marsya Qistina + Marissa Qaisara : Iye kak, saya ingat mak saya bibirnya memang merah, baru nak tanya pakai produk apa ken..haha! Sekali pakai lipstik sebab nak amik gambar. huhu!
Ok tolong ucapkan selamat harijadi untuk emak dan abah awak ya. Emak awak sebaya dengan kakak sulung aunty.
Irfa said…
yelah,skrg pun mak kamu masih comel
masa muda tentu lagiiiiiiiiiiii comel
kalau dulu mak kamia da blog mesti lagi hebat dr sepet88..haha