Time aku je pengsan..

Heheheee... selalu je nak update entry kena gelak dulu. Semalam la ni, masa tengok AF.. Sambil2 tu tengok la gambar-gambar lama. Gambar lama aku almost tak pakai tudung la, so tak dapat la nak share sangat kat sini. Lama tu takde la lama sangat, tapi gambar masa tahun 2006 macam tu la, zaman kolej-kolej kann...

Dulu aku gemuk sikit. Berat dalam 51 52kg camtu, tapi aku ni kalau gemok memang nampak kat muka dulu. Badan pun berisi, tapi muka tu la nampak lebih.

Tapi yang aku tak boleh terima, Qery bila dia tengok gambar-gambar aku, lepas tu dia buat-buat pengsan. Konon tak boleh terima la aku sedemikian rupa.


Korang jangan nak ngada2 pengsan eh. Tumbuk kang. Huhu!
 
 Tapi gambar ni aku yang nak pengsan, hahahaha!

Biasalah, dulu kulit kusam, pergi kelas asik berjemur. Mana la nak ada pencuci muka, tak jaga pun muka. Lepas tu asik makannnnn je keje kau kannn.. See? I tak de la gemok sangat dulu, tapi berisi sikit la.

 Ini gambar masa kerja dan pakai tabita. Hahaha! Terus bagitau pakai apa kan.. Konon dah cantik sangat lettew. Tapi nampak jugak la dagu runcing sikit nak banding zaman study.

Qery asik la terpengsan pengsan. Aku sabo je. Dia tu lagi laaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

 Bahahahahaha!!

 Sengaja aku tak pengsan sebab nak jaga hati. #jagalahsangat

-ads-




 Shawl dari Amiera Hijab by Cyrus Amiera
sms/what'sApp 019-3314022
Facebook : Amiera Hijab
Instagram : Amierahijab

Suka sangat sebab shawl dia  sejuk and lebauuuuu.. =)

Comments

MasReena said…
Berapa berat sepet sekarang ni? Nampak beza jugak drpd dulu. 46 kg ek?
suezen said…
crystal clear kulit haa
Scatty Kinki said…
cantikknye shawl..hrmm..
xde instagram..
bukak fb tu tp xde yg cm sepet pakai..huhu
sya isyah said…
cantik nyeeee kulit pn sepet ktew nie. hahaha. jelesss!!
Nur Mai said…
Cantiknye bju....bhahaha....
Ok x lawak...serius cntik bju bli kat mne ? Brithu segera tau..
Nur Mai said…
Cantik bju...bhahaha...ok x lawak...serius ni cntik bju bli kat mne ...brithu jgk tau..