Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Sep 12, 2013

Jangan Kacauuuuu

Semalam Qery main badminton. Dia balik pukul 12.30 pagi macam tu la. Aku mesti la tak tidur lagi tunggu Qery balik. Eh, rasanya kelmarin pun dia balik lambat kan, sebab main futsal. Kong ajo betul hari hari balik lambat. Huhu! Tapi aku dah cakap dengan dia, nak main futsal ke badminton ke silakan. Aku jenis tak kisah sangat. Asalkan jangan buat benda lain sudah la. 

Balik rumah terus la dia mengemas, pasang pewangi rumah, pasang penghalau nyamuk yang letrik tu, alihkan almari semua. Aku dah ngantuk dah, tapi saja la tengok dia buat kerja. Dah la tak menolong dia, lepas tu selamber gi tidur dulu kannn..

Pastu dia nak lekatkan kad kad hadiah yang orang bagi dalam album. Aku dah macammmm...

S : Tak payah la tampal kad tu sekarang. Itu esok esok kan boleh.
Q : Kamu pegi la tidur dulu
S : Banyak kot kad. Nak tidur pukul berapa?

Masa tu dah pukul 2 lebih dah. Aku kalau ikutkan hati memang nak tidur je, tapi mengenangkan kena tidur kat tingkat atas sorang-sorang, tatuttt jugak. Haha! Jadi nak tak nak tercongok je la depan Qery. Masa Qery nak masukkan kad ucapan tu dalam album, album tu macam dah rosak. Dalam hati aku 'alhamdulillahh' haha! Boleh la tidur.

Pastu dah baring-baring semua, aku kacau-kacau la Qery. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Korang ni fikir apa tu. Hahahaha! Maksud aku, kacau macam ermmmmm... kacau la... tolak kaki dia, cucuk telinga. Pastu Qery marah.

Q : Tidur la, jangan kacau kite, kamu tu esok tak sekolah..
S : Memang la kite tak sekolah, kite kan dah besar....

Lolssss!!

Bila Qery cakap macam tu, aku rasa nak gelak je, sebab ayat tu macam masa aku sekolah2 dulu je. Mak mak kan suka cakap 'tidur la esok sekolah'. 

Q : esok kite sekolah.. kite nak tidur..
S : Kesiann kamu,sampai sekarang pun tak lepas sekolah rendah lagi.

(-_-')

 Gambar sebelum pindah perabut. Apalah nasib bilik aku kat rumah mak, mesti Ayie dah ambik alih. Hihi!

p/s : Pemenang testimoni tabita akan diumumkan bulan ni ye. So sapa-sapanak hantar silakan.
Trial : RM130
Regular : Rm290
Exclusive: RM330
all free postage and free gifts. =)

11 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum sepet. lawak pulak tengok perbualan korang. heeee baik punya isteri, sanggup tahan mata padahal takut. hihhihi ;p

attyfir said...

betul gak tu ..sian qery x abis2 lagi sekolah, takpe byk pahala .
ana dah kawin ni mungkin dah makin mcm vp..confius tau.!

Irfa said...

qery mesti penyayang sbb dari dulu sampai skrg ngadap budak je ;)

Si Rose said...

Ok yang ini kelakar...HAHAHA !!

Shazwani Ramly said...

seronoknya baca blog pengntin baru ni. :)

cikji said...

olololo cuwit cangat nih,ekekeke

suelly said...

eh eh.. xkan xde ape2 berlaku?... hahahaha....

penyisir rambut said...

hahahahha...suami kite pon selalu maen badminton,,maen bola....klu maen badminton mlm2 balik dkt kol 12.30am jugak..klu dia pegi maen,,kita tumpang dok rumah mak kejap...sebab takut tinggal sorang2....nasib baek rumah mak dekat..hehehhe...

Tny said...

Salam.. Hi ZackU..
Tahniah! Selamat Pengantin Baru :)
*kelakar plak ayat tak skolah tu*

miss shuwa said...

sweet sgt..hehe

JIVEBUMZ said...

so sweet la korang berdua nih.. akak folo kamu dpd bujang lagi tau cuma nak komen aje tak menyempat.. neway selamat pengantin baru k