Testimoni Sakura Mask Yang Letops!

Sorry, excited nak tunjukkan keajaiban mask muka kita ni ha. Patutnya nak tunjuk esok, tapi menggigil-gigil jari mintak pos harini jugok. Kesan dia tu sampai aku sendiri pun tak percaya okayhhh. 

Ini kisah Sakura Mask, kenapa aku decide nak keluarkan produk mask muka. Ekceli aku dengan Qery memang risau jugak boleh jual ke tak. Sebab kos nak buat mask ni memang mahaihaihaihai lahai lahai. Huhuhu!

Kitorang memang ambik bahan-bahan yang Gred A yang terpaling bagus, siap import lagi kau. Jangan memain ye. Huhu! Untuk bulan pertama tu, jualan okay la. Tapi bila dah dapat testimoni, hoih sampaikan tak ada stok. Nangis nak menjawab dengan stokis and agen.

Jom tengok testimoni.

Haaaaa, macam tak caya kan kulit aku buruk gila keluar jerawat secara berjemaah. Masa ni tak tau lah kenapa. Hormon mak mak tak stabil kot, kekekeke! Aku pakai seminggu, terus clear.

Tapi yang paling aku kagum, kakak ipar aku. Kulit terbakar kena minyak. 4 ke 5 hari terus baik.

 Kalau muka sunburn, cecepat balik tu tepek, terus kulit muka kembali ke warna asal. Hihi!

Jerawat kecut terus

 Baru seminggu pakai parut jerawat banyak dah hilang. Korang cepat beli, sempat lagi nak jelita sebelum raya. Kekeke!

 Ruam baby pun boleh sapu. Selamat uolls jgn risau. 

Dah ramai baby guna.

Kulit kering gatal menggerutu pun boleh pakai. Ada kesan gigit nyamuk pun boleh pakai.

Haritu ada customer bagitau, dia sapu kat montot baby dia sebab melecet pun terus baik. Tapi sapu nipis je la.




So uolls, apa lagi. Beli lah sementara masih ada diskaun combo ni. Hihi!

Contact
011-2107 6726
Atau contact Stokis/Agen berdekatan

Comments

Unknown said…
watsap liza 0173945948 utk cod area Putrajaya Cyberjaya Seremban Nilai Port Dickson Bangi dan pos seluruh malaysia free pos untuk combo set
Unknown said…
Jom dptkn produk seqybeauty
Cod kuala terengganu
Whatsapp 0199029577
QasehnyaRania said…
Ready stok
Cod jerteh/ kuala besut/ semerak/ pasir puteh/ tok bali
Pos satu malaysia
Ciksu
0193080215