Day 3 : Sesuatu Yang Menguatkan Anda

Family. Okos la Allah SWT yang pertama-tama, tapi lepas tu adalah family. Kbye

Dah..

Boleh jawab camtu je kan. Hihi!

Ada orang mungkin akan pilih kawan atau pun best friend. Lain orang lain kekuatan dia. Tapi yang bagi aku kekuatan selama ni memang family. Mak Abah, Suami, Anak, Adik Beradik.

Tapi selain jawapan cliche macam ni, banyak je lagi benda yang memberi aku kekuatan. Contohnya seperti aktiviti karaoke.

Aku memang suka menyanyi. Suka sangat-sangat. Tapi aku suka nyanyi sorang-sorang. Bila bosan aku nyanyi, bila down aku nyanyi, bila sedih, bila stress mesti nyanyi. Bila nyanyi terus feeling diva sangat. Lepas tu rasa Ya Allah terima kasih bagi suara yang sedap lahai lahai sangat ni. Lols

Aktiviti tidur jugak bagi aku kekuatan. Bila letih aku tidur. Bila bosan aku tidur. Yakni bila bangun terus rasa kuat seperti boleh menumbangkan The Rock. #dahkenapa #tetibatherock

Aktiviti makan juga amat popular dalam menguatkan semua orang. Aku kalau lapar tak lembik, tapi rasa nak lempang sapa-sapa yang lalu depan aku.

Ok tu saja setakat ni. Nak kuat kuat sangat pun nak pegi mana............

Comments

atiehilmi.com said…
aku pun pilih tido.. serius.. tido adalah kekuatan hidup aku.. hahah~ aku mampu tido sampai 14 jam tanpa diganggu.. haisshh.. dah bangun tu, Tuhan aje la tau lapa bukan kepalang lagik.. hahaha~ heaven jek tido lelama.. tapi skng tak lagik.. kena antau nak2 kt rumah mak, baru bleh qada' tido yang paling heaven.. fuff~~