Punyala tak sempat

Ya Allah, aku memang tak sempat , tak sempat dan tak sempat nak buat apa pun. Huhu! Nak update blog pun terkejar, banyak kot benda nak diceritakan. Nak up gambar kat instagram pun tak berapa sempat.Dari Isnin lepas aku nak buat pengumuman. Akan tetapi masa mencemburuiku. Ecehh... Hihi!

Aku harap semua yang order since minggu lepas dah dapat barangnya. Please sapa yang tak dapat lagi sila wasap aku ye. Aku takut aku tak pos barang korang je. Bila dah banyak2 order aku pun kengkadang cuai jugak. Huhu! Kalau ada tolong tolong tolong inform. Tapi kalau yang dah bagi tracking number, barang tak sampai, then boleh cek kat poslaju (track&trace) Klik SINI.

Okey, disebabkan barang2 banyak pending, ada sorang cusomer a.k.a reader ada bagi gambar notice dari POSLAJU.


Katanya di situ untuk yang confirm akan dapat parcel sebelum hari raya adalah pos pada 17hb July kan. Tak lama pun 17hb tu, next week Khamis kalau tak silap aku.

Tapi last pos aku maybe pada 22. So aku tak janji barang sampai bila kat korang. Semua atas risiko masing2 ye. Kalau nak selamat, silalah buat pembayaran sebelum jam 3 petang 17hb July tu. Hihi!

Sekarang semua stok available ye. Tabita (Exclusive, Regular, Trial Kecik n Besar), Aurawhite (Biasa n SE), Myracles Beauty, Maixara, Felinna (losyen n vit c), eh semua ada lah. Korang bagitau je nak apa. Aku boleh poskan terus, tapi dengan syarat pembayaran sebelum jam 3 petang. Gitu

Again bagitau, aku pos setiap Isnin sampai Jumaat. Ramai tanya bila nak buat diskaun beg. Ekceli beg dah tinggal sikit. Mungkin kalau sempat minggu ni aku up kat blog, kalau tak sempat isnin depan baru up ye.

Di akhiri dengan muka kengkonon penat lah sangat. Hehe!

Bye


Comments

Unknown said…
sepet, tu notis palsu. notis betul boleh tengok dekat FB Official : Poslaju National Courier
Last day untuk parcel smpai before raya 22hbln dan lepas raya diorang mula hantar raya ke 3.
Juls Julie80 said…
sepet..kalau x silap akak..yg tu tipu punye..bukan pihak pos yg kuarkan statement tu..

ade penafian dari pihak pos kalau x silap..pnh tgk kat page yg mmg jual2 brg ni...sampai 26 ke 27 still lg blh pos..
Mimy Hamid said…
ic heck dengan pos laju..infor tu tak betul...yang betul adalah 22...check kat pos laju website ye...
eM. said…
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=640641116043237&set=pcb.640643282709687&type=1&theater


salam sepet, saya tgk di official FB page pos malaysia. boleh cek url facebook diatas. TQ.
Evagurl said…
huhu kite pn dpt info psl pos laju maybe parcel lmbt smpi buat masa dekat nk raya ni kan. sabar je la :P