Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Jun 13, 2013

Sapa yang ada cyst boleh la cuba Opti E plus.

Cuma nak kongsi dengan kawan-kawan yang ada masalah cyst. Aku tak de la gerenti 100% boleh merawat cyst. Tapi memang dah ada beberapa testimoni yang boleh kurangkan saiz cyst tu. Hihi! Tengah hari tadi ada sorang customer bagi feedback.

Sykur sangat.

Sekarang ni aku tengah tunggu sorang lagi kawan baik masa kat teknik bagi feedback. Sebab dia memang amik Opti E plus untuk rawat cyst dia. And dia ada jugak belikan mak dia 1 untuk supplement harian.

Kalau korang ada kawan2 yg ada masalah cyst pun boleh syor kan. Mana tau, bila makan Opti E plus, dah tak payah nak operate buang cyst lagi. Kite usaha je.. Hihi!

p/s : belum sebulan dah ada orang bagi testimoni tabita. Hihi! Dia kata seminggun pun dah nampak kesan positif. Sapa nak cantik macam artis indonesia kulit gebu boleh la try tabita. Trial set Rm130. Regular RM290. Exclusive RM330.

No comments: